Hiburan By: Salma Syahbuddin March 3, 2020 @ 10:00am

Riak Atau Berlagak, Naim Daniel Beli Rumah Baru Untuk…

Pencapaian anak muda berbakat besar ini dalam usia yang masih muda memang patut dibanggakan. Mana taknya, baru berusia 23 tahun, Naim Daniel sudah mampu untuk memiliki rumah banglo sendiri berkat kerja keras beliau sepanjang bergelar anak seni.

Berkongsi benda baik, apa salahnya?

Sebelum ini, Naim juga pernah berkongsi gambar pertama kali beliau memiliki motorsikal. Namun, itu bukanlah bermakna Naim sengaja mahu menunjuk-nunjuk atau berlagak, tetapi beliau hanya mahu berkongsi berita gembira kepada followers dan peminatnya sahaja. 

 
 
 
View this post on Instagram

Alhamdulillah for my very first bike ever ! Here’s to more advanture ! ?????? #knowknowarrived

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

Bagaimanapun, Naim Daniel atau nama sebenarnya Muhammad Naim Daniel Baharin menegaskan, beliau membeli rumah dalam usia yang masih muda bukanlah sebab beliau mahu menamatkan zaman bujang dalam masa yang terdekat, tetapi ia adalah sebagai reward buat dirinya sendiri.

 
 
 
View this post on Instagram

Allahuakbar. SEMBAH // ND ( featuring. @man.keedal ) LINK ON MY BIO #sembahxnaim

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

 

Nak pinang anak orang

“Nak pinang anak orang pun perlukan duit”

Menurut pemenang #AJL34 menerusi lagu Sumpah ini, rumah tersebut memang dibeli untuk diri sendiri. Dan sehingga perancangan untuk menamatkan zaman bujang belum dibuat, beliau hanya mahu memberikan fokus sepenuhnya terhadap karier beliau.

” Alhamdulillah, rumah itu saya memang beli untuk diri sendiri sebab rumah keluarga sudah ada di Melaka. 

“Saya beli bukan untuk berkahwin perancangan ke arah itu pun belum ada lagi. Nak pinang anak dara orang pun perlukan duit. Jadi buat masa kini saya fokus pada karier seni.

Terdahulu, Naim berkongsi gambar rumah baru beliau menerusi akaun instagram miliknya dan rata-rata rakan artis serta followers beliau teruja dan bangga dengan pencapaian Naim.

Wah, apapun semoga pencapaian Naim Daniel ini sedikit sebanyak menjadi inspirasi buat peminat-peminatnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Tue, 14 Jan 2020

Ronan Keating To Set The Most Beautiful And Romantic Concert In Malaysia This Valentine’s Day

The lead singer of the 90’s sensational boy group, Boyzone is returning to Malaysia this February.

Hiburan Tue, 5 Mar 2019
Hiburan Tue, 5 Mar 2019
Hiburan Thu, 17 Jan 2019

‘Hanya Bercuti, Bukan Berhenti’- Nubhan Nekad Kembali Aktif Menyanyi

Tiga tahun tanpa single, finally Nubhan is back!

Hiburan Fri, 20 Mar 2020

ICSYVM3: Yusry Tak Setuju Dengan Erra Fazira?

Fuhh macam best je minggu ni!

Hiburan Wed, 20 Dec 2017

Azwan Ali ke SPRM bawa apa tu?

Saya berharap dengan penyerahan dokumen dan laporan ini ia dapat membantu SPRM menjalankan siasatan- apa yang di bawa tu oleh Azwan Ali

Hiburan Fri, 16 Nov 2018

Memori Lama Bertandang Kembali Dalam ‘Seribu Rindu’

Adakah Maisarah akan kembali dibuai perasaan cintanya terhadap Airel atau tetap memilih Irfan yang setia? Ketahui kesudahannya drama 28 episod arahan Zamri Zakaria ini di slot Akasia, setiap hari Isnin hingga Jumaat, pukul 7.00 malam.

Events Mon, 4 Nov 2019

网红究竟能赚多少钱?《网红炼精术》为你揭秘

网红到底是什么?网红又是如何赚钱的呢?如何成为网红?

Hiburan Wed, 22 Aug 2018

Netizen Anggap Sharifah Sakinah ‘Wakil Rakyat’

Sharifah Sakinah jadi wakil rakyat pula?

Hiburan Fri, 23 Aug 2019

Halal Gap? Ernie Perjelas Isu Pegang Tangan Syamel

Biasalah tu, diorang kan rakan duet?

| Live TV