Featured By: Salma Syahbuddin September 21, 2022 @ 7:07pm

“Habis Tu Nak Kena Buat Apa Ni? Kesian Jadi Perempuan” – Ini Respons Padu Janna Nick Terhadap Isu…

Pelakon Janna Nick tampil menegur segelintir blogger yang menggunakan ‘headline’ panas semata-mata mahu menarik perhatian pembaca.

Menurut Janna, artikel yang mengatakan dia sengaja menayang bahagian belakangnya sehingga menerima komen lucah dalam kalangan warganet adalah tidak tepat sama sekali.

Janna tampil memberikan respons mengenai perkara itu menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram Story (IGS) miliknya sebentar tadi.

Tambahnya lagi, video yang tular itu dirakam peminat yang hadir pada acara lawatan pawagam bersempena tayangan filem Juang di IOI City Mall, Putrajaya.

“Video yang viral tu, video daripada peminat yang hadir ke acara tersebut. Peminat tu seorang perempuan dan dia bawa anak.

“Saya toleh ke belakang untuk melambai dan mengajak anak peminat tersebut untuk bergambar dengan saya. Bukan tayang bontot!

“Dah dari belakang, memang la nampak punggung. Takkan nampak hidung pula,” katanya.

“Kesian jadi perempuan…”

Sementara itu, Janna juga sempat menzahirkan rasa kecewanya apabila wanita sering dijadikan simbol seks.

“Habis tu nak kena buat apa ni? Kesian jadi perempuan. Semua benda nak dijadikan simbol seks.

“Kalau dah kambing pun kena r*gol, kalau memang jenis gatal… tengok buah epal pun bernafsu,” jelasnya.

Janna juga sempat memuat naik kembali hantaran yang dibuat oleh peminatnya yang hadir pada acara berkenaan.

“Aku saksi masa ni sebab aku tengok sendiri macam mana Janna layan peminatnya yang nak bergambar.

“Janna akan terus senyum dari jauh untuk bagi gambar yang cantik untuk peminat-peminat yang hadir. Bila korang negatif, semua benda pun nak negatif,” tulis individu terbabit.

Terdahulu, Janna terpalit kontroversi apabila bentuk badannya dirakam peminat daripada sisi belakang sehingga menerima komen berbaur lucah terutamanya dari golongan lelaki.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Tue, 30 Jun 2020
Featured Sun, 28 Aug 2022
Hiburan Sat, 11 Aug 2018

小鲜肉Lee被粉丝突袭抱抱 Mook钟爱大马食物

配合《我亲爱的失败者》三部曲即将在全马首播,其中系列《怪物浪漫》男女主角Lee和Mook来马宣传!见面会上,小鲜肉Lee被粉丝突袭环腰抱抱吓得傻笑,而女神Mook则钟爱大马食物。

Featured Wed, 9 Nov 2022
Featured Tue, 9 May 2023

“Filem ‘Anwar: The Untold Story’ Menangkis Persepsi Sepanjang 23 Tahun Anwar Ibrahim Dipapar Menjadi Penjenayah” – Dr Wan Azizah

Jangan lupa tonton Anwar: The Untold Story 18 Mei ini di seluruh pawagam tanah air!! ❤️🫶🏻

LIFESTYLE Fri, 17 Aug 2018

Hampas Kelapa Bantu Dalam Kesihatan?

Saat santan kelapa yang di peras atau lebih dikenali hampas pun miliki manfaatnya tersendiri.

Hiburan Fri, 7 Dec 2018

Auww…Sweet Sungguh Ucapan Hari Jadi Suami Untuk Ayu Raudhah

Makin lama makin cantik, Happy Birthday Ayu!

Hiburan Mon, 6 Jan 2020

“I Should Get Married To Mark”, EXO’s Kai Confesses His Love For NCT’s Mark

It’s not that serious people! He’s just showing his support for his junior!