Featured By: Maya Basir May 2, 2023 @ 6:09pm

Individu Mengaku Pernah Bercinta Dengan Syura Badron, Ini Respons Tuan Badan – “Seingat Saya Masa Tu…”

Penyanyi Syura Badron terkejut dengan video tular di media sosial tentang seorang lelaki yang dikenali sebagai Zaki Jinggo dari Kuantan, Pahang yang mendakwa pernah bercinta dengannya suatu masa dulu.

Menerusi video tersebut, lelaki tersebut menceritakan sejarah percintaannya bersama Syura.

@bonraiz Wajib tonton habis!! Sambungan Part -2 Zaki Jinggo.. Sejarah bercinta dengan Syura dan berlakon orang giilaa.. @Mat Lipat @Jacky TV @Uzainizain @MatDin #bonraizuproduction #funny #fyp #raya2023 #InspirasiRaya #legend #artist #content #comedy ♬ original sound – bonraizu

Memetik laporan Harian Metro, Syura hanya mengetahui perkara itu selepas beberapa kenalan bertanyakan kepadanya mengenai individu terbabit.

“Mula-mula itu, saya memang terkejut sebab tak kenal dia langsung. Saya siap cakap dalam hati, siapalah mamat (lelaki) ni yang tiba-tiba mengaku pernah bercinta dengan aku?

“Tapi, apabila mendengar ceritanya dalam video itu sampai habis, barulah saya teringat pernah membuat persembahan di Kuantan pada 2001 lalu yang ketika itu saya baru jadi penyanyi dan popular dengan lagu Kasih Tidak Terjamah.

“Seingat saya, pada masa itu ada mengajak seorang peminat lelaki naik ke pentas untuk menyanyi bersama.

“Jadi, mungkin dia adalah Abang Zaki berdasarkan pendedahan ceritanya di dalam video itu,” katanya.

Berdasarkan maklumat yang Syura ketahui, Zaki Jinggo agak dikenali ramai di Kuantan kerana personalitinya yang ramah dan suka menghadiri acara hiburan terutama persembahan nyanyian.

“Saya ada juga terbaca beberapa komen netizen di entri video itu yang memaklumkan Abang Zaki suka menyanyi dan dia memang selalu kelihatan di sana.

“Malah, ada juga netizen yang mendakwa Abang Zaki ini ‘tidak sihat’. Jadi saya fahamlah apa yang mereka (netizen) maksudkan dan menganggap pendedahan dibuat itu sebagai hiburan saja. Suami saya pun ketawa ketika menonton videonya.

“Apapun, saya mohon maaf kepada Abang Zaki sebab mungkin ‘nakal’ sangat ketika itu. Maklumlah, masih remaja lagi dah jadi penyanyi. Saya mula menyanyi ketika berumur 15 tahun,” jelasnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 11 Jun 2023
Featured Mon, 22 Nov 2021

Demi Mangga Asam Boi Traffic Light, Gadis Selamba Panggil Abang ‘Spiderman’ Guna Mikrofon

Penjualan mangga asam boi di lampu isyarat bukanlah sesuatu yang baru bagi rakyat Malaysia. Hal ini kerana strategi pemasaran yang digunakan oleh penjual adalah unik dan mempunyai ramai peminat yang menggemari jeruk itu. Itulah yang […]

Trending Sat, 9 Oct 2021

Syamsul Yusof Lagukan OST Gerak Khas Undercover, Mantap Beb!

Drama aksi Gerak Khas yang digemari ramai kini kembali dengan wajah baharu dan menampilkan jalan cerita yang lebih terkini serta relevan! Gerak Khas Undercover mengisahkan cabaran anggota undercover mendekati dalang sindiket jenayah dalam menjalankan tugas […]

Eat Travel Wed, 29 Apr 2020

Cencaru bakar tempoyak ratu Ketuk-ketuk Ramadan undang perut berkeroncong!

Lauk mudah disediakan, sedapnya tahap angkat ibu jari

FESYEN Wed, 5 Sep 2018

Cara Merawat Kuku Agar Sihat & Cantik

Kuku dan jari adalah antara anggota yang penting dimana bila tidak dirawat dan dijaga dengan baik terutama kuku, nak tahu lebih jom baca

Hiburan Wed, 9 Oct 2019

Kongsi Wajah Tahan Kontraksi, Elfira Tetap ‘Cute’

Tahan kontraksi pun comel. Macam mana tu?

Featured Sun, 31 Dec 2023