Featured By: Salma Syahbuddin April 11, 2023 @ 2:09pm

“Kayanya! Dia Buat Macam Hot Wheels Je Kan…” – Nynaa Harizal Curi Perhatian, Netizen Terpegun Tengok Koleksi Kereta Mewah Milik Suami

Pelakon Nynaa Harizal mencuri perhatian netizen selepas berkongsi hantaran di laman sosial miliknya yang memaparkan suaminya, Mohamed Fahmi Illyas bersama anak perempuan mereka yang dilahirkan pada 29 Januari lalu.

Menerusi perkongsian di TikTok, Nynaa dan suami kelihatan sedang menghabiskan masa bersama-sama dengan bersiar-siar di sekitar kediaman rumah mewah mereka.

“Jalan-jalan with baby in the morning!,” tulisnya.

Namun, apa yang mencuri perhatian adalah, deretan koleksi kereta mewah berjenama antarabangsa yang tersusun di laman rumah berkenaan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nynaa Harizal (@nynaaharizal___)

 

Biarpun hanya mampu melihat, namun rata-rata netizen berasa teruja dan tidak menyangka suami kepada pelakon drama Kau Cipta Kasih ini memiliki kekayaan sedemikian rupa.

Malah,  ada yang berseloroh menyifatkan pasangan ini seperti berjalan-jalan di bilik pameran kereta mewah disebabkan memiliki kediaman yang besar dan kawasan yang lapang beserta deretan kereta mewah menghiasi laman rumah mereka.

“Macam pergi jalan-jalan kat showroom kereta lah pula.

“Ya Allah banyaknya kereta, tak tahu mana satu nak bawa… Aku punya Iswara pun dah berbelas tahun, nak beli pun 10 kali fikir, rezeki betul.

“Bang, bagi pinjam kejap pun jadi. Nak merasa beli tak mampu.

“Memang betul ye wujud orang kaya macam kat dalam novel.

“Dia buat macam koleksi Hotwheels ja.

“B40 jalan-jalan kat taman tengok view, compare T20 jalan-jalan depan rumah tengok kereta mewah.

“Not me thinking about my Saga. Bulan-bulan RM526,” komen netizen.

@nynaaharizal_ My heart is full with these 2 ❤️ Morning walk session on weekends! #fyp #weekends ♬ cupid – bae

 

Setakat artikel ini ditulis, video tersebut telahpun meraih lebih 900,000 tontonan dan lebih 31,000 tanda suka sejak ia dimuat naik pada Isnin.

Terdahulu, Nynaa dan suami pernah terpalit dengan isu kontroversi melibatkan rumah tangganya selepas dia didakwa diculik oleh ahli keluarga sendiri.

Disebabkan kejadian tersebut, suaminya telah membuat laporan polis dan turut membuka fail tuntutan nusyuz terhadap aktres itu.

Bagaimanapun, pada 11 November 2021, Nynaa dan Fahmi akhirnya mencapai persetujuan untuk berbaik semula di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Sun, 9 Feb 2020
Featured Tue, 2 Nov 2021

Bayaran i-Citra RM1,000 Mula Dikreditkan November Ini, Jom Semak Tarikh Bayaran & Status Permohonan

Untuk makluman, bayaran i-Citra bagi bulan keempat iaitu November 2021 bakal dilaksanakan pada awal bulan ini. Pengeluaran pembayaran sehingga RM5,000 juga telah bermula pada bulan Ogos lalu dan akan dibayar setiap bulan sehingga tempoh lima […]

Featured Mon, 6 Mar 2023
Trending Thu, 11 Aug 2022

Kerja 45 Jam Seminggu Berkuat Kuasa 1 September, Usul Kerja 4 Hari Seminggu

Pindaan kerja 45 jam seminggu berkuat kuasa bermula pada 1 September.

Trending Thu, 13 Aug 2020

Maybank Kini Sediakan Tiga Pilihan Bantuan, Cara Mohon Lanjutan Moratorium

Jom tengok macam mana nak mohon menerusi Maybank

Hiburan Wed, 16 May 2018

Sajat Mengaku Dirinya Buas!

Namun, apa yang menariknya teman-teman rapat Sajat pun dapat barang yang mereka nak! Bahagianya dapat kawan macam Sajat ni kan!

FESYEN Thu, 11 Apr 2019

Rizalman Ibrahim Tampil Dengan Koleksi Raya Bertemakan Diraja Britain, Hanya di E! News

Koleksi raya Rizalman bertemakan Konsep Diraja Britain Hanya di E! News.

Hiburan Sun, 18 Feb 2018

大年初三:免费观赏《春天花啦啦!一屋满堂》

好事成双!在这个充满欢乐佳节气氛的2月份,马来西亚第一网络电视 tonton 将于2月18日开放《春天花啦啦!一屋满堂》让用户免费观看,以及给予Android用户享有50%新春优惠升级成为VIP会员。