Hiburan By: Salma Syahbuddin April 5, 2018 @ 8:23am

Kenapa Elyana Menyesal?

Penyanyi Kalis Rindu ini mengakui bahawa beliau berasa terkilan dan tertekan apabila terdapt segelintir netizen yang kerap memperlekehkan kesihatan beliau. 

Menurut Elyana, apa yang penting bagi dirinya sekarang adalah menjalani kehidupan dengan lebih bermakna dan gembira disamping keluarga, suami dan anak beliau.

“Sekarang ni stress pada pandangan orang pula. Kadang-kadang saya rasa menyesal kenapa memberitahu orang mengenai perkara ini. Dulu stress psal saya kena sembunyikan sesuatu dan sekarang pula stress bila pandangan dan persepsi orang pula. Maknanya hidup ini ke kanan salah, ke kiri pun salah. Jadi kita buatlah apa yang menggembirakan kita. Kadang-kadang saya tak boleh tahan, sebab itulah saya meluahkannya di instagram.” Jelasnya

Elyana juga memberitahu, beliau sama sekali tidak pernah terfikir mahu menipu atau meraih simpati  mana-mana pihak terhadap penyakit yang dihidapinya itu.

“Saya tak suka orang anggap saya penipu, Itu yang membuatkan saya tertekan. Saya tak anggap saya tipu, saya tak tipu. Itu yang membuatkan saya tertekan. Saya tak anggap saya sakit, saya anggap ini adalah sebagai kehidupan diri saya. Lagipun sepanjang 7 tahun ini saya dan lali. Saya tak naklah sakit saya kena diam, saya tak naklah macam tu saya takut orang tak selesa. Saya jenis macam ni, bila orang tanya saya akan cakap. Jadi orang anggap saya tak sakit.” Katanya

Terkini, Elyana masih menjalankan rawatan bagi merawat kanser beliau seperti biasa.  

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 4 Dec 2017

挑礼物送宋慧乔?宋仲基香港逛街被偶遇

2017Mnet亚洲音乐大奖(MAMA)结束后,有网友巧遇宋仲基在中环逛街,难掩兴奋之情的模样让其他粉丝直呼“太幸运了!”

Hiburan Mon, 13 Aug 2018

Cukur Kening Sewaktu Muda Ini Jawapan Noorkhiriah

Norkhiriah mendedahkan dia pernah mencukur kening ketika zaman muda dan mengakui …

Events Tue, 14 Aug 2018

Berhenti Berlakon Tidak Sekali! – Tony Eusoff

Terbaharu, Tony Eusoff kini sedang menjalani penggambaran drama bersiri Viu yang bakal disiarkan di saluran ntv7 berjudul, Jibril. 

Hiburan Wed, 27 Dec 2017

韩国女团missA宣布解散

missA组合是韩国JYP Entertainment于2010年推出的女子组合,由两名中国成员孟佳、王霏霏,以及两名韩国成员裴秀智、李玟暎组成;日前JYP娱乐发布官方立场:missA合约到期,正式解散 。

Hiburan Thu, 26 Jul 2018

Jaga-Jaga Dengan Akaun Palsu Anuar Zain

Assalamualaikum dan hello semua. Pihak kami ingin memaklumkan bahawa akaun anuarzainprivatenetwork adalah akaun IG palsu.

LIFESTYLE Sat, 9 Nov 2019

Nah, Ini Dia Petanda Korang Bukanlah Pendengar Yang Baik!

Jangan lupa mesti sentiasa alert okay!

Hiburan Wed, 11 Mar 2020

“Tak Sabar Nak Tengok!”- Netizen Teruja Shukri Yahaya Kongsi Babak Drama 7 Hari Mencintaiku 2

JIKA korang masih ingat sekitar 4 tahun yang lepas, drama rantaian 7 Hari Mencintaiku pernah disiarkan di slot Akasia TV3. Pada masa itu drama adaptasi daripada novel karya Siti Rosmizah ini telah menjadi fenomena. Pergi […]

Hiburan Sat, 16 Mar 2019

Batal Perkahwinan, Awi Rafael Cipta Lagu Untuk Atikah Suhaime?

Lagu ‘Rahasiaku’ dilancarkan pada hari ulangtahun kelahiran Atikah ke-28 iaitu pada hari Jumaat, 15 Mac 2019 (semalam).

Hiburan Fri, 10 Aug 2018

Gambar Justin Bieber Menangis Jadi Tanda Tanya

Gambar yang menunjukkan Bieber menangis terduduk di samping tunangnya, Hailey Baldwin mula tular di laman sosial! Ini membuatkan para peminat tertanya-tanya…mereka bergaduh ke?

Hiburan Fri, 5 Jan 2018

tvN《花游记》周末恢复正常播出!

韩国改编自古代传说《西游记》的奇幻戏剧《花游记》找来重量级卡司李升基、车胜元担纲主演,却自开播以来灾难不断,导致戏剧播岀2集就紧急喊卡,搞得人心惶惶。终于在停播一周后,tvN官方5日传来好消息,第三集终于将在6日正常播岀。

| Live TV