FESYEN By: Attiqah Mohd July 24, 2019 @ 11:48am

Kugiran Masdo Is Bringing Back ‘The Beatles’ Fashion Vibes, Only On E!News

Retro Rockers and Malaysian very own The Beatles, Kugiran Masdo is spilling tea on their matchy matchy fashion style exclusively on E!News. 

The pop yeh yeh band made up of 4 members, Ceri, Mawi, Ali (lead singer) and Am recently reveal their fashion style secrets of matchy matchy cool outfits.

                             

When asked about their individual styles, Am the backup singer said he prefers to wear short pants and Ceri said “skinny jeans” is a must list for him. Meanwhile, Mawi who loves experimenting with fashion prefer the style from the 6oies like turtleneck and batik pattern shirt, he loves the fashion from British in the 6o ties. 

The band jokes that when it comes to fashion the member would refer Mawi cause he’s the most stylish of em all. 

The band breakthrough success with Indie pop yeh yeh tracks like ‘Bunga’,’Teruna dan Dara’, ‘Dinda’ has garnered people attention and labeled them as the new Hujan and Bunkface.

Don’t forget to catch them exclusively on E!News Season 2 with the new hosts, new trends and more entertainment updates starting from 22 July. Catch em all on official Youtube E!News MY and TV3. 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 28 Jun 2019

Kilafairy Tak Kisah Kahwin Lambat

Kilafairy menyifatkan dengan kemunculan produk Kilafit ini, kehidupannya sudah terisi.

Hiburan Mon, 14 Jan 2019

‘Yang Kaya Itu Tak Semestinya Buat Kau Bahagia’- Perkongsian Shakila Khoriri Curi Perhatian Netizen

Tapi kalau lah Allah nak duga, akan datang dugaan tu. Aku tak kata Fizi tu sebaik manusia. Ada juga nakal dia, aku tahu. Sebab dia LELAKI…

Events Mon, 21 Jan 2019

Shane Filan and Local Artists Light Up The City of Elmina

It was en epic, star-studded evening.

Hiburan Sat, 13 Jan 2018

Jangan Salahkan Ganja

Fathia Latiff hadir dengan pendapatnya sendiri di laman Twitter. Tidak tahulah mahu berjenaka atau tidak, yang pasti jadi bahan kecaman.   Perkara tersebut membuatkan pengikut Fathia yang masih tidak move on dengan isu Bigo sebelum ini untuk terus […]

Hiburan Thu, 12 Apr 2018

Panas! Kini Farid Kamil Bergaduh Dengan Adik Sendiri

Namun, apabila ditanya mengenai kenapa beliau tidak hadir pada acara melibatkan abangnya itu, Fadzil memberitahu bahawa dia tidak lagi menguruskan abangnya itu termasuklah kerjaya Farid kerana sudah mempunyai pembantu peribadi sendiri.

Hiburan Mon, 14 Jan 2019
Hiburan Tue, 5 Mar 2019

Majlis Resepsi Elfira Loy Di Melaka Ada Nilai Sentimental

Dipercayai majlis tersebut merupakan permintaan daripada nenek Faris sendiri yang ingin melihat cucunya bersanding di kampungnya. 

Hiburan Wed, 3 Jan 2018

PEGANG MIKROFON TERBALIK, PROPA KE KHAI?

Kejadian itu menyebabkan  dia sendiri tidak sedar bahawa tindakannya itu mengundang malu lebih-lebih lagi program tersebut bersiaran secara langsung dan semestinya ditonton oleh ribuan rakyat Malaysia

Hiburan Mon, 4 Feb 2019

Pentas Macam Pelamin Kahwin, Sufian Suhaimi Nafi Sindir Sesiapa

Mana ada perli lah, Pian menghayati lagu je pun, sebab tu lah…

Hiburan Sun, 4 Aug 2019

Dua Kali Berpisah, Siapa Mr. W Dalam Hidup Sasha?

Sasha dalam fasa berkawan tetapi tidak menolak jika dia jodohnya.

| Live TV