Hiburan By: SGMS Faida December 2, 2019 @ 1:52pm

Lupa Sengketa Lama…Lisdawati, Rita Rudaini Berdamai

Pernah ‘bercakaran’ di set sekitar 12 tahun lalu, pelakon Lisdawati dan Rita Rudaini mengaku sudah melupakan kesilapan lalu.

Kata dua pelakon jelita ini ketika ditemui di program Melodi Salute 2019!, mereka mengaku sudah kembali berbaik.

“Sudah nak masuk tahun 2020. Anak pun dah ramai, kami mahu berubah dan lupakan perkara yang sudah lepas.

“Umur makin meningkat tak larat lah,” kata pelakon Rita Rudaini.

Sementara itu, Lisdawati memaklumkan sekiranya ada pihak yang cuba melagakan kembali mereka berdua, dia meminta agar berhenti bertindak demikian.

“Sebenarnya sebelum ini saya ada bermimpi hal yang positif. Ia mungkin petunjuk dari Allah swt. Dalam mimpi itu saya nampak wajh Rita. Alhamdulillah, kami sudah kembali berbaik,” komennya ringkas.

Kes pergaduhan dua pelakon ini pernah menggemparkan industri seni tanah air ketika keduanya menjalani penggambaran drama Kau Yang Ku Sayang pada 2006

Oleh: Fas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 2 Feb 2019

Sarimah Ibrahim Hamil Empat Bulan, Tahniah!

Alhamdulillah… semoga Sarimah dan kandungannya sihat sentiasa. Mesti comel bakal baby nanti!

Hiburan Thu, 1 Nov 2018

Kris Wu: Glad to Have Left EXO but No Regrets Joining

He’s still thankful for having been part of EXO though.

Hiburan Thu, 5 Jul 2018

当年红遍半边天的棒棒堂Lollipop,现在都去哪了呢?

相信许多90后,应该都对「我爱棒棒堂」不陌生吧!而当时红到不行的Lollipop,相隔多年的现在都跑到哪里了呢?

Hiburan Fri, 2 Feb 2018

Penat Menyanyi, Aliff Tukar Profesi

“Buat masa sekarang, pihak Primavalet dan saya masih dalam peringkat awal. Pakaian jenama Burank.co boleh dibeli pada bulan puasa nanti di PRIMAVALET, Osti Bangi (bersebelahan dengan tol Bangi.”

Hiburan Fri, 9 Aug 2019

Aziz Harun Penakut?

Eh kenapa pula tu?

Trending Hari Ini Fri, 1 May 2020

“Maaf, Perjalanan Rentas Negeri Untuk Sambutan Aidilfitri Tidak Dibenarkan” – PM

Jangan bersedih, ini semua untuk kebaikan kita jugak ok?

Hiburan Wed, 21 Nov 2018

17 Tahun Berpisah, Datuk Dan Nenek Eina Azman Berkahwin Semula

Alhamdulillah ….. Kalau dah jodoh tak kemana kan?

Hiburan Wed, 6 Nov 2019

‘Kejoraku Bersatu’ Bawa Tuah…Apex Dinobat Juara Minggu Ke-5 Mentor Milenia 2019!

“Ini merupakan satu wake-up call untuk kesemua protege yang berada di sini. Tak semestinya anda juara minggu lepas, anda terbaik untuk minggu ini atau minggu yang akan datang. Anda semua perlu berusaha dan sentiasa merendah […]

Hiburan Fri, 6 Sep 2019

Sufian Geram Disangka Masih Belum ‘Move On’

Terhibur pulak terbaca ada peminat Sufian Suhaimi yang menegurnya kerana keadaannya yang seperti tidak terurus dan masih menagih simpati bekas tunangnya, Elfira Loy walaupun Elfira sudah pun berkahwin dan akan bersalin anak pertama bersama suaminya, […]

Hiburan Thu, 21 Feb 2019

邕圣祐323来马!个人大马粉丝见面会

邕圣祐3月23日来马举办《Eternity》个人首次大马粉丝见面会。

| Live TV