Hiburan By: Del14 August 23, 2019 @ 3:17pm

Nabil Mahir, Ayda Jebat Makin ‘Berani’?

Peminat zaman sekarang ‘alert’ betul bila awal-awal lagi mereka dah menghidu gossip percintaan antara selebriti Nabil Mahir dan Ayda Jebat sejak berapa bulan lepas.

Terutama sekali setelah bekas kekasih Nabil, pelakon Sarah Hildebrand menulis tentang sebab-sebab cinta mereka putus setelah beberapa tahun bercinta di laman Instagramnya.

 
 
 
View this post on Instagram

Rasanya awak kene pakai cream muka la. Dah bole nampak line2 kat muka tu.

A post shared by Nabil Mahir (@nabilmahir) on

Walaupun Nabil mahupun Ayda masih bermain tarik-tali dengan mengatakan mereka ‘hanya kawan’ tetapi ‘kemesraan’ mereka yang dipaparkan di laman sosial  menunjukkan sebaliknya.

Apa-apa pun kalau bercinta pun apa salahnya. Masing-masing dah pun ‘single’ dan kalau ada keserasian, manalah tau hubungan ini akan kekal ke jinjang pelamin, tak gitu??

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 5 Oct 2018

SudahTerima Notis Hadir Ke Mahkamah, Intan Najuwa Terlibat Kes Dadah?

Semoga kes perbicaraan ini berjalan dengan lancar dan diminta pihak yang terbabit tidak memberikan apa-apa spekulasi berkenaan isu ini

Hiburan Tue, 13 Feb 2018

DRAMA KAMPUNG, NYANYIAN SUMBANG WANY HASRITA DIKECAM TERUK!

Lakonan selama 1 minit 17 saat itu merupakan kesilapan terbesar Wany. Malah, ada yang melabelkan drama pendek itu sebagai drama kampung.

Events Mon, 28 Oct 2019

Mana Lagi Bahagia, Pilihan Keluarga Atau Pilihan Sendiri?

Nak tahu dengan lebih lanjut, klik artikel diatas!

Hiburan Mon, 17 Sep 2018

Ibarat ‘Langit & Bumi’, Sarah Suhairi Nafi Tiru Suara Idola?

Penyanyi berusia 18 tahun ini menjadikan Dayang Nurfaizah sebagai idolanya sejak dulu lagi. Tapi betul ke suara dorang sama ya. Anda rasa bagaimana?

Hiburan Tue, 12 Feb 2019

’Bukan Semua Suka Tengok Kita Bahagia’- Faradhiya Pilih Tidak Kongsi Hal Peribadi Di Sosial Media

Pesannya, ‘Kalau ada masalah, bercakap dengan Tuhan bukan dengan meluahkan kepada orang awam’. Betul tu!

Hiburan Mon, 30 Apr 2018

Anak Jackie Chan Merempat Bawah Jambatan?

“Jadi itulah sebabnya kami membuat video itu kerana kami tidak tahu apa yang perlu dilakukan buat masa sekarang. Apa yang saya tahu ialah cinta kami sangat kuat tetapi kami sangat terdesak, tiada siapa di antara keluarga, sahabat atau perkhidmatan kerajaan datang menghulurkan bantuan,” jelas Ng.

Hiburan Fri, 6 Apr 2018

Uqasha Kekwat Atau Mangsa Keadaan?

Baguslah Uqasha, dia nampak semakin matang dalam menangani isu atau kontroversi yang timbul. Dia juga tidak melatah walaupun dikecam netizen dan kelihatan tenang sahaja. Mungkin betul kata orang, pengalaman mendewasakan seseorang. Keep it up Uqasha!

Hiburan Thu, 10 Jan 2019

蔡迪伸被问到怕!新曲直白《你不要再问我几时结婚》

蔡迪伸被问到怕!全新创作《你不要再问我几时结婚》直接了当的唱出其真实感受。

Hiburan Tue, 2 Jul 2019

Ini 4 Perkara Unik Tentang Drama The Promise!

The Promise drama Cina terbaik khas buat penonton setia 8TV!

Events Wed, 13 Jun 2018

Wajib Tonton: Senarai 9 Program TV Terbaik Syawal Ini!

Istimewa untuk penonton setia kami, disini kami sajikan anda dengan program-program terbaik sepanjang syawal ini!

| Live TV