Hiburan By: Del14 August 23, 2019 @ 3:17pm

Nabil Mahir, Ayda Jebat Makin ‘Berani’?

Peminat zaman sekarang ‘alert’ betul bila awal-awal lagi mereka dah menghidu gossip percintaan antara selebriti Nabil Mahir dan Ayda Jebat sejak berapa bulan lepas.

Terutama sekali setelah bekas kekasih Nabil, pelakon Sarah Hildebrand menulis tentang sebab-sebab cinta mereka putus setelah beberapa tahun bercinta di laman Instagramnya.

 
 
 
View this post on Instagram

Rasanya awak kene pakai cream muka la. Dah bole nampak line2 kat muka tu.

A post shared by Nabil Mahir (@nabilmahir) on

Walaupun Nabil mahupun Ayda masih bermain tarik-tali dengan mengatakan mereka ‘hanya kawan’ tetapi ‘kemesraan’ mereka yang dipaparkan di laman sosial  menunjukkan sebaliknya.

Apa-apa pun kalau bercinta pun apa salahnya. Masing-masing dah pun ‘single’ dan kalau ada keserasian, manalah tau hubungan ini akan kekal ke jinjang pelamin, tak gitu??

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 2 Jan 2018

Khai Bahar Pegang Mikrofon Terbalik, Aksi Spontan Nabil Menggeletek

Khai Bahar yang malu dengan kesilapan tersebut. Aksi itu telah berjaya menggeletek hati penonton disitu dan menjadi perbualan peminat program itu.

Featured Thu, 4 Aug 2022
Hiburan Tue, 3 Apr 2018

Shahir Raikan Hari Jadi Engku Aleesya

Namun, baru-baru ini kelibat Shahir kembali kelihatan menerusi gambar yang dimuat naik menerusi Instagram bekas wartawan hiburan, Intan Zabidin.

Hiburan Fri, 29 Jun 2018

Sajat Sudah Berani Tunjuk Te***?

Amboii,, Sajat berani betul tunjuk aset dekat peminat kan?

Hiburan Tue, 7 Aug 2018

Tahniah! Fizi Ali Bakal Jadi Papa

Doakan yang baik-baik. Masih awal untuk bercerita tentang hal ini, doakan ya…

Featured Thu, 20 Oct 2022

Disyaki Tinggal Serumah Dengan Kekasih, Yasmin Hani Tampil Bersuara! – “Mereka Terlampau Kolot! Mak Saya Nak Letak Mana?

Haa tu dia, siapa haritu tuduh mereka berkesedudukan? Ni dia respons tuan badan! Katanya kesal pemikiran segelintir netizen kolot

Hiburan Thu, 25 Oct 2018

Penyiar Antarabangsa German Jalinkan Hubungan Digital Bersama Tonton

Deutsche Welle (DW) mengumumkan bahawa mereka akan menjalinkan kerjasama bersama tonton. 

| Live TV