Hiburan By: Mohd Fuad Mohd Noor September 17, 2019 @ 3:41pm

Nadzmi dan Ardell Tak Sabar Honeymoon Di Mana Tu?

Wah, nampaknya pasangan ini tak sabar berbulan madu ya!

Pasangan merpati dua sejoli ini iaitu Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana telah sepakat memilih  Tanah Suci, Mekah sebagai destinasi honeymoon mereka selepas bergelar suami dan isteri September lalu.

 

 

Nadzmi berkata dia tidak sabar untuk berangkat ke Tanah Suci bersama isteri buat pertama kali pada hujung tahun ini. Sweet kan?

“Kami akan bertolak ke Tanah Suci selepas Ardell pulang dari misi kemanusiaan ke Yaman pada Oktober nanti,” kata Nadzmi.

 

Pasangan ini telah berkawan baik selama 8 tahun dan selamat diijabkabulkan pada 1 September lalu.

Mari sama-sama kita doakan agar urusan mereka untuk ke Mekah dipermudahkan ok!

Ditulis Oleh: Dina Azmi

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 4 Jan 2019
Hiburan Tue, 4 Jun 2019

‘Bukan Nak Menunjuk’- Sweet Qismina

Auwww…Memang ‘sweet’ lah Sweet Qismina ni…

Hiburan Fri, 9 Nov 2018

Alhamdulillah…Shuib, Sarah Tunai Umrah Minggu Depan

Semoga semuanya dipermudahkan, Insya Allah…

Hiburan Sun, 28 Oct 2018

Netizen Tersenyum Bila Erma Fatima Bawa Ibunya Beli Telefon

Video penuh dengan komen mencuitkan dari netizen. Tak percaya cuba tengok

Hiburan Mon, 20 Aug 2018

Kenapa Zahiril Adzim Mencarut?

Kerana watak yang dipegang nya dalam satu drama meminta untuk beliau menjadi lebih realistik

Hiburan Sun, 22 Jul 2018

Boyfriend Saya Bukan Suami Sakinah, Jangan Fitnah!

Saya tak tahu macam mana orang boleh kata wajah mereka sama. Isu ini membuatkan saya tertekan kerana saya memang tidak bercinta dengan suami orang.

Events Wed, 9 Jan 2019
Hiburan Sat, 2 Mar 2019

Ameer Forteen Kini Berstatus Suami, Selamat Pengantin Baru!

Semoga bahagia hingga ke Jannah, Amin!

TECH Mon, 26 Feb 2018

Red Velvet Fans Can Now Talk to and Live With Wendy!

Who would have thought that our dreams of talking to our favourite idol everyday or even living with them would actually come true.

Events Mon, 20 Aug 2018

Media Prima Wins Multiple Awards

Malaysia’s largest integrated media group, Media Prima Television Network (MPTN), a division of the Media Prima Berhad group, has won the highest accolades at the Spark Awards for Media Excellence 2018 (Spark Awards), walking away […]

| Live TV