Hiburan By: SGMS Enal December 6, 2017 @ 2:27pm

Pengantin Perempuan Persembah Tarian Pada Pasangan Siapa Tu

Mawar Rashid sakan menari di depan suami ketika majlis persandingan mereka.

Pastinya aksi tersebut tidak disenangi peminat dan menyifatkan pengantin perempuan zaman sekarang tidak tahu malu. Menyangkal dakwaan terbabit, Mawar akui sejak dari dulu lagi beliau mengimpikan untuk menari ketika majlis resepsi hari perkahwinan di depan suami

“Menari adalah salah satu daripada minat Mawar sejak kecil dan dari dulu lagi Mawar mengimpikan untuk menari di majlis resepsi Mawar sempena meraikan hari bahagia Mawar. Apa yang saya boleh buat adalah percaya pada diri sendiri dan sentiasa berfikiran positif.

“Bagi saya apa yang paling penting kesemua majlis saya berjalan lancar. Mawar rasa tak salah untuk Mawar buat persembahan tarian kepada suami dan para tetamu yang hadir di majlis perkahwinan MawaRaf,” jelasnya yang baru sahaja mendirikan rumah tanggan baru-baru ini.

Menerusi sebuah video yang dikongsi, Mawar bersama dua orang penari di belakangnya menari di atas platform sambil dilihat suami, Raf Yaakob dan ratusan tetamu lain. Melihatkan aksi lincahnya menari, ramai turut bersorak dengan tarian berlatar belakangkan lagu ‘mat salleh’.

Dengan ini kami kongsika sedutan video berkenaan

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 26 Jan 2018

Tahniah Yuna, Adam Sinclair Sah Bergelar Suami Isteri

Yuna dan juga pilihan hati, Adam Sinclair telah selamat bernikah. Perkara tersebut dikongsikan oleh Tengku Bakar di Instagram miliknya. Selain gambar pernikahan, Tengku Bakar turut berkongsikan beberapa keping gambar sebelum majlis tersebut berlangsung. Sementara itu menurut laporan […]

Hiburan Fri, 12 Jul 2019

Kekasih Lama Tagih Semula Cinta Che Puan Juliana Evans…

Wow! Beraninya kekasih lama datang semula kan?

Hiburan Mon, 18 Nov 2019

Andi Bernadee,Ismail Izzani Gabung Suara Dalam ‘Hello’

Andi dan Ismail bakal memanaskan lagi industri muzik tempatan dengan kolaborasi yang paling dinantikan tahun ini menerusi lagu duet berjudul “Hello”.

Hiburan Tue, 3 Dec 2019

Tiada Penyingkiran! Tujuh Protege Mara Ke Separuh Akhir!

Jangan lupa saksikan separuh akhir Mentor Milenia 2019 Ahad ini jam 9 malam!

Hiburan Sat, 3 Nov 2018

#ASK2018: Selesa Gandingan Dengan Syafiq Kyle, Amyra Tak Sabar Tunggu Nur 2

Bukan Amyra je tak sabar, kami pun dah tak sabar nak tengok sambungan kisah Ustaz Adam & Nur dalam Nur 2.

Hiburan Fri, 12 Jul 2019
Events Tue, 12 Dec 2017

CHECK OUT MALAYSIA’S VERY FIRST PASTRY FESTIVAL!

If you love all things bread, cake, pie and pastry, then get your butt over to the Academy Pastry Festival Malaysia 2017.

Hiburan Mon, 25 Dec 2017

《RM》不能停播的理由?一张图令韩国网友服了

根据台湾媒体《星光云》的报导,韩国综艺节目《Running Man》原宣布于2月停播,不过后来6位成员刘在石、哈哈、金钟国、宋智孝、李光洙、池锡辰等主持群决定「跑下去」,并加入新血梁世灿、全昭旻。虽然在复播后,低迷的收视成为关注焦点,不过近日有网友PO出一张图表,成功解释“《RM》不能停播的理由”。

Hiburan Mon, 8 Jul 2019
Hiburan Sat, 22 Sep 2018

Liza Rayu Netizen Henti Sebar Gambar Bapa Mertua

Dalam pada itu, bekas penyampai radio Kool FM, Liza Khairuddin yang juga merupakan menantu kepada Saleem meluahkan rasa kecewa apabila gambar bapa mertuanya menjadi viral.

| Live TV