Hiburan By: Khairil Khusyairi December 1, 2023 @ 2:55pm

Pernah Lalui Fasa Sama, Linda Hashim Gembira Lihat Pasangan Selebriti Rujuk Semula Lepas Cerai – “Kami Harap Kami Jadi Contoh Pada Mereka”

Pelakon Linda Hashim memohon agar rumah tangganya bersama pelakon Beego terus dilindungi selepas berdepan episod keretakan rumah tangga sebelum ini.

Linda atau nama sebenarnya, Norhazlinda Hashim berkata, tiada apa yang perlu dikatakan lagi soal rumah tangganya dan kini mereka dalam baik-baik sahaja.

“Soal rumah tangga, apa yang tahu setakat itu sahaja lah, dah kembali bersama dan okey saja, Alhamdulillah. Apa yang saya boleh kongsikan, setakat itu sajalah.

“Tiada apa lagi yang saya nak katakan tentang rumah tangga saya. Sebelum itu (berpisah) tiada siapa yang tahu pun sebab memang tak cerita. Saya bukan begitu.

“Jadi bila orang dah tahu itu pun semasa kami rujuk semula dan kemudian itu sahaja apa yang saya ceritakan kepada umum. Alhamdulillah, doakan,” katanya kepada XTRA.

Berkongsi detik-detik sukar yang dilalui itu, Linda mengambil pendekatan untuk mendiamkan diri daripada menjaja kisah tersebut kepada umum.

“Saya rasa ketika itu agak panas juga bila banyak kes mahkamah libatkan artis, saya juga mengikuti kes mereka. Saya rasa saya tak boleh hadap perkara yang mereka lalui.

“Sebenarnya, saya rasa ketika itu kalau boleh jangan ada gangguan, kita kena fokus. Itu adalah ketentuan hidup kita jadi kita tak mahu ada gangguan.

“Bila saya tengok Puteri Sarah, Diana Danielle saya rasa saya tak kuat dikerumuni dengan soalan-soalan berkaitan.

“Jadi lebih baik saya mendiamkan diri dan itu lebih baik pada saya. Kemudian saya hanya kongsi perkara yang baik sahaja,” kongsinya.

Dalam pada itu, Linda juga bersyukur apabila ada pasangan selebriti iaitu Farid Kamil dan Diana Danielle turut membuat perkara sama dengan rujuk semula.

“Kami mendoakan, saya dan Beego juga mengharapkan mereka kalau boleh perbaikilah kerana masing-masing mempunyai anak-anak kecil.

“Kami mengharapkan kami menjadi contoh kepada mereka yang sedang melalui masalah keluarga. Saya dan Beego juga dalam industri, begitu juga mereka yang lain.

“Untuk sefahaman dalam industri ini tiada masalah, kita masih bersama. Saya ada sebutkan sesiapa yang mengalami situasi sama seperti kami fikirkanlah.

“Saya gembira perkara sama terjadi pada Diana Danielle dan Farid Kamil. Itu yang saya harapkan. Kita buang ego, duduk berbincang demi anak-anak dan berdoa,” katanya.

Terdahulu, Linda dan Beego pernah bercerai talak satu pada 27 Mac lalu, namun rujuk semula ketika masih dalam tempoh edah pada 9 April lalu.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 7 Jun 2013 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Jelita Clarissa, 9, Anggun Cassandra, 8, dan Indah Camelia, 4.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Thu, 14 Feb 2019
Trending Fri, 26 Jan 2018

Vagina Douching: Selamat Atau Tidak

Bagi mereka yang masih tidak mengetahui apa itu douching, ia diambil daripada perkataan Perancis, ‘douche’ yang bermaksud cuci atau rendam.

Trending Sat, 9 Mar 2019

Terpaksa Batal Contest Pilih Durian Terbaik

Hanya kerana status di laman Facebook, lebih 10,000 penyertaan diterima. Contest apa tu?

Hiburan Fri, 27 Jul 2018

Opsss…Barang Tiruan Rupanya

Artis Malaysia guna jenama fake /tiruan atau jenama yang asli ?

Hiburan Thu, 3 May 2018

Siapa Pemuzik Popular Hamilkan Wanita Anak Luar Nikah?

Dan, kemunculannya adalah semata-mata untuk menuntut janji pemuzik tersebut terhadap bayi yang bakal dilahirkannya itu. Menurut Sofia, pemuzik itu juga telah memutuskan hubungan dengannya sejak 18 April lalu

Contest Fri, 4 Oct 2019

Lebih Canggih Dan Urban, Ini Sebab Kenapa Korang Patut Grab HUAWEI GT 2 Watch

Wow! Lebih bergaya dan trendy dengan Huawei GT2 Watch

error: Content is protected !!