#tilljannah By: Fatin Nurain January 9, 2023 @ 2:09pm

Pilih Untuk Setia Bersama Isteri, Namron Dedah Pernah Didekati Seorang Wanita

Pelakon dan pengarah Shahili Abdan atau lebih mesra disapa sebagai Namron mendedahkan dirinya pernah didekati oleh seorang wanita ketika menjalinkan hubungan cinta bersama isterinya, Junainah Lojong.

Menerusi perkongsian di TikTok, Namron menyatakan pada awalnya wanita tersebut meluahkan hasratnya untuk berkawan, namun hubungan mereka menjadi lebih serius dan mula wujud rasa sayang.

“Dulu semasa saya bercinta dengan isteri saya sekarang ni, pernah ada seorang perempuan datang berjumpa saya dan cakap dia nak berkawan dengan saya.

“Saya terima dia, kami berkawan. Hubungan kami makin lama makin rapat, makin mesra dan dah mula ada rasa sayang,” katanya.

Menyedari perkara itu, Namron juga menyatakan dia mula rasa bersalah terhadap isterinya dan nekad untuk memutuskan hubungan dengan wanita tersebut.

Malah, pelakon itu turut meluahkan rasa syukurnya kerana kini dia lebih bahagia bersama isterinya.

“Kemudian saya rasa bersalah dengan isteri saya. Jadi saya jumpa perempuan itu dan saya cakap saya nak putuskan hubungan itu dan tidak boleh teruskan hubungan tersebut dengan dia.

“Bila ditanya kenapa, saya cakap kalau saya tinggalkan isteri saya untuk bersama dengan dia. Tak mustahil suatu hari nanti saya akan tinggalkan dia untuk perempuan lain pula.

“Sebab saya dah belajar untuk meninggalkan orang yang saya sayang. Dia menangis dan selepas hari itu kami tak berjumpa lagi. Alhamdulillah, sampai ke hari ini saya bahagia dengan isteri saya,” jelasnya.

@_nam_ron_ Aku belajar untuk meninggalkan orang yang aku sayang #fyp #dialog #inspirasi #cinta #nasihat ♬ original sound – TA Nam Ron

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 20 Oct 2019

赵传担忧自己变太帅!不能再唱《我很丑可是我很温柔》

几乎年年到云顶报到的赵传,透露自己近期有在锻炼身体,所以今年比去年更帅而无法再唱其成名曲《我很丑可是我很温柔》,逗乐全场观众!

Hiburan Mon, 17 Sep 2018

Munafik 2 Kutip RM 40 Juta, Syamsul Yusof Terus Demam Terkejut?

Pengarah berbakat besar ini bersyukur dan berharap mesej filem ini sampai dan menjadi inspirasi kepada pendakwah di luar sana. Alhamdulillah…

LIFESTYLE Wed, 25 Apr 2018

Suami Alami Electronic Screen Syndrome? Doktor Kongsi Tips ‘Ikat’ Suami

Dia akan berhias cantik macam puteri raja. Dia tahu lelaki ni akan kalah dengan visualnya sendiri. Memang dia tahu kelemahan suami adalah pada matanya jadi dia gunakan benda ni untuk mengalahkan godaan handphone tu. Haaa, para isteri di luar sana, cubalah!

Hiburan Wed, 28 Nov 2018

Ramai Penduduk Indonesia Belajar Bahasa Isyarat Lepas Tonton Muzik Video DIA

Akui Anji, dia turut mengikuti kelas belajar bahasa isyarat selama beberapa bulan untuk mendalami golongan bisu dan pekak.

Trending Thu, 19 Sep 2019

The Best Korean Food and Most ‘Seoul-tastic’ Experience in ‘Seoul Culture Showroom KL’

Kimchis, hanboks and K-Pops; Seoul Culture Showroom in Kuala Lumpur is a rendezvous for the best South Korean learning escapade.

Featured Wed, 19 Dec 2018
Events Tue, 13 Aug 2019

Selepas Sabah, Ujibakat Mentor Milenia Kini Di Kuala Lumpur!

Korang yang confident boleh menyanyi dan mempunyai bakat tu, bolehlah datang ke sesi ujibakat Mentor Milenia nanti!

error: Content is protected !!