Hiburan By: SGMS Faida May 21, 2019 @ 9:00am

‘ Ramadan Kali Ini Paling Sukar’-Isteri Ammar Alfian Kecewa Ditipu

Isteri kepada pelakon filem Paskal, Ammar Alfian mendakwa pelakon itu curang dengannya yang kini hamil enam bulan.

Nelissa Nezam yang hamil anak pertama mereka memuat naik status di dalam bahasa Inggeris itu di Instagram hari ini.

“Malangnya, suami yang saya kahwini sejak tiga tahun lalu curang ketika saya hamil enam bulan,” tulisnya di Instagram.

 Nelissa berkata, selepas mengetahui perbuatan suaminya, dia berasa seluruh dunianya hancur dan tidak mampu menempuhi dugaan itu.

“Ramadan ini menguji saya dalam cara yang tidak pernah saya jangkakan. Syukur, saya menjumpai kekuatan menerusi sokongan daripada keluarga dan rakan terdekat.

“Mereka membantu saya mengutip semula serpihan yang dia hancurkan,” katanya.

Nelissa berkata, dia sama sekali tidak menyangka dirinya berkahwin dengan seseorang yang tidak mempunyai hati dan perasaan.

“Saya percaya, setiap yang berlaku itu ada sebabnya dan Allah mempunyai rancangan terbaik untuk saya dan anak. Walaupun Ramadan kali ini adalah yang paling sukar, namun saya berterima kasih atas segala perkara kerana mengajar dan akan terus memberikan pengajaran. Bermula dari sini, ia akan menjadi lebih baik,” katanya.

Hantaran itu turut disertakan dengan gambar alat penguji kehamilan selain tanda pagar #ibutunggal.

Bagaimanapun, hantaran berkenaan sudah dipadamkan beberapa jam selepas dimuatnaik.

Ammar dan Nelissa mendirikan rumah tangga pada 6 Mac 2016.- Harian Metro

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Wed, 22 Jun 2022

#WhazzupNetizen: Bantuan BKM Bujang Naik RM50, Sharifah Sakinah Berang Rambut Anak Diejek & Video Keselamatan MAS Dapat Banyak Reaksi

Segmen #WhazzupNetizen minggu ini! Alhamdulillah, syukur bantuan ditambah ☺️ Rambut anak Sharifah tu unik laaa 🤩 Haa, video keselamatan MAS siapa dah tengok? Meh komen sikit letopz ke tak? 🤩

Hiburan Mon, 19 Jun 2023
Featured Wed, 20 Dec 2023
Featured Wed, 27 Dec 2023

Yusof Haslam Mohon Jodoh Terbaik Buat Puteri Sarah – “Moga Lelaki Itu Dapat Membahagiakan Dia & Anak-Anak”

MasyaAllah, baiknay Datuk dan Datin yang sentiasa doakan Puteri Sarah ❤️❤️❤️

Hiburan Fri, 17 Nov 2017

Cinta Lokasi Bukan Pilihan Zul Ariffin

Tolak cinta lokasi kenapa ye ? Takut terputus ditengah jalan lagi ke seperti yang sebelum ini

Hiburan Tue, 25 Jun 2019

Aazief Khalid Dan Instafamous Ini Akhirnya Berpisah

Netizen ni pun, cubalah selidik dulu punca perpisahan diorang, jangan main serkap jarang je!

Featured Tue, 17 Jan 2023