Hiburan By: Salma Syahbuddin May 2, 2018 @ 8:59am

Sajat Banyak Drama Dalam…?

Kalau sebelum ini, Sajat kelihatannya takut apabila berdepan dengan wartawan tempatan, kali ini bagaimana pula gelagat Sajat apabila ditanya soalan-soalan panas ketika sesi sidang media beliau baru-baru ini?

Dalam episod yang lepas, beliau bukan sahaja takut ketika berdepan dengan para wartawan tetapi, beliau juga mengakui bahawa dirinya itu sedikit blur tentang sidang media yang bakal berlangsung ini.

Nampaknya, Sajat kenalah mendengar taklimat daripada krew-krew produksi tentang perjalanan sidang media nya sebelum sesi pelancaran tersebut. Dengar cerita berlakunya drama ketika sesi soal jawab bermula? Dan, apakah pula agaknya maklum balas yang diterima daripada Sajat berkenaan sidang media tersebut? 

Kalau nak tahu, korang kenalah saksikan Nur Sajat Rated Xtra, episod 14 hanya di tonton.

Jangan Ketinggalan!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 14 Jan 2019

Dah Tonton Filem Petta Lakonan Rajinikanth?

Siapa peminat Rajinikanth? Jom serbu pawagam sekarang!

Hiburan Fri, 29 Mar 2019

Kongsi Gambar ‘Baby Bump’, Juliana Evans Bakal Jadi Ibu

Alhamdulillah! Semoga urusan melahirkan anak sulung nanti dipermudahkan oleh Allah SWT, Amin…

Hiburan Tue, 26 Nov 2019
Hiburan Tue, 27 Nov 2018

Tersingkir DAA 4, Fauziah Gambus Mengaku Sudah Jatuh Cinta?

Menerusi laman Instagram Fauziah, penyanyi berusia 30 tahun ini mengucapkan terima kasih kepada stesen televisyen Indosiar yang memberinya peluang untuk menyerlahkan bakat di sana.

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Mon, 1 Oct 2018

Dakwah Cara Anak Muda, Da’i Adam Mahu Kerap Turun Padang

Jika diberi peluang untuk mengacara sesebuah program, saya memilih program untuk mendekati belia di luar sana dan memperbanyakkan aktiviti turun padang untuk berdakwah. Insya Allah jika diizinkan-Nya, doakan agar segalanya dipermudahkan…

Hiburan Sat, 12 Oct 2019

‘Terima Kasih Doakan Saya, Bayi’- Kaka Azraff

Alhamdulillah… Tahniah Kaka & Adam!

Hiburan Tue, 20 Nov 2018

Peminat Nak Tengok Duet Bersama Bekas Suami, Apa Komen Nourul?

Sepanjang perkahwinan mereka dulu, banyak lagu romantis sempat dihasilkan. Ternyata ramai yang rindukan paduan suara mereka sehingga kini.

Events Sun, 4 Aug 2019

吴宗宪自封「疯人院」院长!挖坑让孩子跳

相隔一年吴宗宪再来马演出,他不仅自嘲是精神病院院长,携带一批精神病院的好友同台,更重提儿子「炸市府」事件,挖坑给儿子跳!

Hiburan Mon, 23 Jul 2018

Perginya Pelakon Khalid Salleh Di Usia 70 Tahun, Al-Fatihah

Khalid Salleh, 70 meninggal dunia di Pusat Perubatan Ampang Puteri sekitar jam 3 petang tadi

| Live TV