Hiburan By: Alexon July 30, 2018 @ 2:49am

孙燕姿二宝生了! 2.79KG女儿

恭喜孙燕姿生二宝了!孙燕姿25日在新加坡产下2.79 公斤的女宝宝。

▲ 孙燕姿二宝诞生。(图/翻摄 @孙燕姿 脸书)

她稍早在脸书表示,「迎接我们在最忙碌的时候发现她的存在的新女成员」,并说女儿状态是东张西望,父母则是欣喜万分。

【唱片公司声明稿全文】

媒体先进朋友,

MAKE / MUSIC 以及环球音乐在此共同分享旗下艺人孙燕姿以及其先生 Nadim van der Ros 的好消息!刚过生日的燕姿在 7 月 25 日的下午在新加坡产下 2.79 公斤的女宝宝。燕姿和宝宝健康情况都很良好,丈夫也在孩子出生时陪伴在燕姿身边,一起迎接二宝诞生的瞬间。

感谢各界的关心,也希望媒体先进及歌迷朋友能让燕姿以及家庭成员保有其私人空间, 并同时与我们一起欢庆二宝的到来!

MAKE / MUSIC、环球音乐
2018.07.30 敬启

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 5 Aug 2019

Camila Cabello Puts a Light to the Shades About Her Body

Camila Cabello took to her Instagram to address the hates she’s been getting about her body image!

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Syafiq Kyle Kembali Bangkit Selepas Kontroversi Video Viral

Dihimpit kontroversi yang menjadi bualan ramai, Syafiq Kyle tidak cepat melatah dalam menyelesaikan isu yang timbul..

Selebriti Fri, 24 Apr 2020
Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Mon, 23 Dec 2019

Jessie J And Channing Tatum Split After A Year Of Dating, But People Never Knew They Were An Item

This is definitely one of the most unexpected news people aren’t expecting for 2019!

Hiburan Sun, 6 May 2018

Artis Wanita Popular Ini Disyaki Miliki Dadah

Susulan penemuan itu, kakak kepada dua pelakon popular itu diarah menjalani ujian kencing namun saringan awal yang dijalankan mendapati ia negatif dadah.

Events Wed, 20 Feb 2019

DFKL2019 Kini Lebih Positif

Drama Festival Kuala Lumpur DFKL (2019) pada tahun ini tampil lebih menarik dengan tema ‘Positif Selalu’ dengan memperkenalkan duta DFKL 2019 iaitu Janna Nick dan Izzue Islam. 

Events Wed, 29 Aug 2018

Teater Tanah Airku, Mana Pergi Erma Fatima?

Erma Fatima sebenarnya telah menarik diri daripada pementasan teater tersebut. Bukan kerana merajuk, tetapi?

Hiburan Sat, 16 Mar 2019

Tunku Hanis Bengang Dituduh Popular Kerana Guna ‘Kabel’?

Uish, siapa tuduh Tunku Hanis guna ‘kabel’ tu? Tak baik tau!

| Live TV