Featured By: Atiqah Johari September 29, 2022 @ 8:04pm

Tak Rancang Soal Anak, Yonnyboii & Nazira Akui Bersedia Jadi Ibu Bapa Muda – “Kalau Boleh Memang Nak Ada…”

Baru-baru ini, penyanyi Yonnyboii, 24, dan isterinya, Nik Nazira Narriman, 23, akui sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai ibu bapa di usia muda walaupun perkahwinan yang dibina belum mencecah setahun.

Yonnyboii atau nama sebenarnya Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin memaklumkan bahawa dia dan Nazira tidak pernah merancang soal anak sejak berkahwin.

Memetik laporan Harian Metro, Yonnyboii hanya berserah mengenai soal zuriat dan tidak mampu untuk mengatakan bersedia atau tidak.

“Bagi saya, kami berserah kerana perihal itu kita tak boleh sedia pun. Tak tahu macam mana nak mula, nak tangani, tapi kalau boleh saya memang nak adalah satu (anak).

“Kami tak merancang pun, kami ‘buat’ saja, asal jadi,” ujar Yonnyboi kepada Harian Metro.

Malah, pelantun lagu Sakit itu turut menjelaskan bahawa dia dan isteri masih dalam fasa bulan madu kerana sentiasa bersama ke mana sahaja supaya tidak timbul rasa rindu.

“Isteri saya selalu ikut teman di mana saya bekerja. Kalau dia ada kerja, saya yang akan pergi teman dia. Perkahwinan kami baharu menghampiri setahun dan saya tak sanggup untuk rindu dia lagi.

“Saya kalau dia jauh, saya tak senang hati. Ke mana saja pergi bersama supaya saya tak payah nak rasa tak senang hati kalau apa-apa terjadi,” katanya.

Bukan itu sahaja, Yonnyboii mendedahkan bahawa isterinya sanggup untuk menolak tawaran berlakon kerana tidak mahu berjauhan.

“Tempoh hari, isteri ada dapat tiga tawaran lakonan tapi dia tolak. Tapi dia tak kisah sebab ketika itu dia pentingkan saya dulu,” jelasnya lagi.

Untuk info, Yonnyboii dan Nazira telah mendirikan rumah tangga pada 20 November tahun lalu.

Sumber: Harian Metro

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 4 Dec 2017

范冰冰弟弟范丞丞回国参加真人秀

有网友爆料范丞丞从韩国回国,将参加《偶像练习生》的比赛,并放出了范丞丞的机场照。

Hiburan Fri, 23 Aug 2019

Halal Gap? Ernie Perjelas Isu Pegang Tangan Syamel

Biasalah tu, diorang kan rakan duet?

Hiburan Thu, 28 Jun 2018

Joe Jackson Meninggal Dunia

Wakil keluarga Jackson iaitu Carlos Reyes memberitahu Joe meninggal dunia disebabkan penyakit kanser pankreas pada tahap akhir.

Featured Sat, 27 Feb 2021

Pasangan Saintis Temui Penawar Covid-19 Terima Darjah Kebesaran

Nama pasangan suami isteri saintis Ugur Sahin dan Ozlem Turecis semakin mendapat perhatian ramai. Pasangan itu semakin dikenali kerana menjadi antara individu yang membangunkan vaksin COVID-19 yang pertama dengan keberkesanan tinggi. Susulan sumbangan mereka, Pejabat

Featured Thu, 8 Feb 2018

5 Cara Tambah Berat Badan

Adakah anda salah seorang daripada mereka yang kecewa dengan berat badan sendiri? Bukan masalah gemuk, tapi masalah underweight, atau terlalu kurus?

Hiburan Fri, 2 Nov 2018

Selepas 15 Tahun, Amelia Henderson Kembali Hangatkan Kemuncak ASK 2018

Pelakon jelita ini berpeluang menyanyi di malam anugerah buat pertama kali!

Featured Wed, 22 Jun 2022

#WhazzupNetizen: Bantuan BKM Bujang Naik RM50, Sharifah Sakinah Berang Rambut Anak Diejek & Video Keselamatan MAS Dapat Banyak Reaksi

Segmen #WhazzupNetizen minggu ini! Alhamdulillah, syukur bantuan ditambah ☺️ Rambut anak Sharifah tu unik laaa 🤩 Haa, video keselamatan MAS siapa dah tengok? Meh komen sikit letopz ke tak? 🤩

Trending Wed, 13 Jun 2018

Tragedi Raya! Jari Hancur Angkara Mercun

Seorang kanak-kanak berusia 9 tahun dilaporkan hilang jari telunjuk sebelah kanan akibat melecur dan dikejarkan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB).

Hiburan Mon, 30 Dec 2019

Salt Bae Lengkapi Bulan Madu Ain Edruce!

Tak kisah yang lain..tapi cemburu Ain jumpa Salt Bae!!!

| Live TV