Featured By: Nurul Hana June 14, 2023 @ 12:01pm

[VIDEO] “Ni Bukan Simple, Ni Kayangan” – Netizen Tertarik Lihat Intan Najuwa Masak Makan Malam ‘Simple’

Pelakon jelita, Intan Najuwa meraih perhatian netizen selepas berkongsi video memaparkan dirinya sedang memasak di laman sosial TikTok, baru-baru ini.

Menerusi video tersebut, Intan sedang menyediakan juadah kambing bakar, kentang lenyek dan sayur asparagus sebagai sebagai makan malam yang dikatakan ‘simple’.

“Campak-campak je you, maksud simple tu yang mudah di masak. Masing-masing ada masakan simple sendiri. Love,” tulisnya di ruangan kapsyen.

@intaniwsw9s campak campak jeee u 🤭 maksud simple tu yg mudah di masak .masing2 ada masakan simple sendiri. love ♥️ #intannajuwa #fypシ #tiktokmalaysia #foryou #esekeli #xyzbca ♬ Cupid – Twin Ver. (FIFTY FIFTY) – Sped Up Version – regex & bexter & Vraox

Perkongsian video tersebut telah pun meraih lebih 550,000 tontonan dengan pelbagai komen positif yang ditinggalkan oleh peminat dan pengikutnya.

Malah, ramai yang terhibur dengan masakan ‘simple’ aktres drama Tuan Danial itu yang menghidangkan kambing bakar untuk makan malam.

Bukan itu sahaja, ada juga warganet yang berseloroh masakan simple selalunya hanyalah telur, nasi dan ikan bilis sahaja.

“Dia punya simple lain macam. Aku kalau simple goreng ikan bilis, campak bawang cili je. Ni bukan simple mat, ni kayangan.

“Dia punya simple yang memerlukan kerajinan yang tinggi. Aku punya simple, nasi, telur mata, kicap,” tulis netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 9 Dec 2019

Bagaikan Kisah Dongeng ‘Snow White’, Majlis Perkahwinan Eizlan Yusof-Tasha Bakal Jadi “Wedding of The Year” 2019

Tak dapat nak membayangkan bagaimana gemilangnya majlis perkahwinan Eizlan Yusof hujung minggu ini. Rasa macam dalam mimpi pulak!

Hiburan Fri, 25 Nov 2022

Comel! Gelagat Anak Bella Astillah Buat TikTok Curi Tumpuan

Anak kepada pelakon Bella Astillah iaitu Ayden Adrean dan Ara Adreanna sekali lagi mencuri tumpuan netizen dengan gelagat comel dan bijaknya itu. Terbaharu, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Bella di laman TikToknya dimana […]

Events Tue, 12 Jul 2022
Trending Fri, 22 Feb 2019

Teman lelaki Khloe Kardashian dituduh curang dengan kawan baik Kylie Jenner

Aduhai, tidak habis-habis drama swasta mereka ini!

Featured Tue, 23 Apr 2024
Hiburan Sat, 29 Dec 2018

Sophia Fredskild Masih Menanti Cinta

Siapa tahu saya juga bakal bertemu dengan seseorang istimewa tahun depan…

Hiburan Fri, 4 Jan 2019

Hati Rita Rudaini Robek Lagi?

Semoga Pekan segera ditemui, sabar ya…