Hiburan By: Nurul Hana May 3, 2023 @ 5:47pm

[VIDEO] “Roh Belum Masuk Tu Bang” – Remaja Ini Tak ‘Rasa’ Kaki Gara-Gara…

Video seorang remaja lelaki yang tidak boleh berjalan dengan betul selepas bangun tidur di panggung wayang tular di platform TikTok, baru-baru ini.

Menerusi perkongsian tersebut, rakannya sedang merakam aksi lelaki itu yang berusaha untuk berjalan.

Ketika sedang berjalan, lelaki itu jatuh ke permukaan lantai.

“Roh belum masuk kaki tu bang,” tulisnya di kapsyen.

@mnsnmr Roh belum masuk kaki tu bang 🤣 siapa pernah rasa? #fyp #penang #fypシ #fypシ゚viral #cinema ♬ original sound – aye•

Hasil tinjauan di ruangan komen, perkongsian tersebut telah meraih pelbagai reaksi yang rata-ratanya terhibur dengan gelagat lelaki berkenaan.

Malah, ramai dalam kalangan netizen pernah mengalami situasi seperti itu.

“Weh aku pernah kena, tak rasa apa-apa. Aku biasa kena, rasa macam kaki takde tulah weh. Dia kena buat-buat rileks dulu ketuk-ketuk sikit baru jalan.

“Pernah jadi. Masa tengah tidur telefon dekat rumah berbunyi, kalut nak pergi angkat tapi kaki tak berfungsi. Panik oh, ingatkan dah lumpuh,” ujar netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 6 Jun 2023
Featured Mon, 19 Dec 2022
Trending Mon, 18 Jan 2021

PKP 2.0: KWSP Buat Pembayaran Pendahuluan Sehingga RM1,000 Bagi Kategori 2

Kalau korang nak tahu bila pembayaran pendahuluan dibuat, wajib baca artikel ni!

Featured Thu, 20 Dec 2018

H’Hen Nie Gagal Raih Gelaran Miss Universe 2018 Gara-Gara Kesilapan Jurubahasa?

Jawapan yang diberikan oleh jurubahasa didakwa tidak menggambarkan intipati sebenar mesej yang cuba disampaikan H’Hen Nie.

Hiburan Tue, 29 Oct 2019

Izzmad Harun Tak Kisah Digelar ‘Wajah Charity’

Busking Permata Kasih Untukmu bakal diadakan pada 7 Disember ini bertempat di BMC Mall, Cheras bagi memungut dana membantu adik Akif yang menghidap kanser Leukimia.

Hiburan Thu, 22 Jun 2023

Rasa Rindu Menguasai Diri, Nine Hadiahkan Peminat Rindumu Memanggilku

Kembali mengubat hati peminat, jangan lupa dengarkan Rindumu Memanggilku!

Hiburan Mon, 15 Aug 2022