Hiburan By: Salma Syahbuddin December 22, 2017 @ 11:09am

WARIS DIFITNAH HINA MUZIK UNDERGROUND

Dirinya difitnah kerana mengeluarkan kenyataan di media sosial , instagram? Kini Waris tampil dengan membuat laporan polis selepas kenyataan itu tersebar. 

Penyanyi Rap yang terkenal dengan loghat Negeri Sembilan ini memberitahu, ada pihak yang cuba untuk menyebarkan fitnah tanpa usul periksa sehingga menjatuhkan reputasinya sebagai penyanyi underground

Justeru, Waris terpaksa membuat laporan polis agar pihak yang tidak bertanggungjawab itu dikenakan tindakan yang setimpal terhadap kesalahan yang dilakukan.

Gambar Waris setelah membuat laporan polis

“Sey dah buek repot polis berkaitan fitnah di media sosial yang dibuek oleh akaun yang tak bertanggungjawab.
Yang menyebarkan tanpo usul perikso pun akan kono. Satu-satu akan di peteng. Untuk sebarang tindakan.
Biarlah pihak berkuaso buek siasatan dan dibawo ko muko pengadilan.Terimo kasih IPD Seremban.”

Ini adalah statement yang dikeluarkan oleh seseorang yang menggelar dirinya sebagai Warisn9 dengan mengeluarkan kata-kata yang agak kasar berkenaan muzik underground.

Gambar paparan skrin yang ditunjukkan oleh Waris

Hal yang sedemikian sekaligus mengguris hati para peminat muzik underground yang melabel Waris sebagai seorang yang lupa diri.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 18 Oct 2018

Selepas Pematah Hati, Vroom Vroom Lah Pula!

Tak sabar nak dengar lagu terbaru Nabila! Lagu-lagu ciptaan Hael Husaini & Ezra Kong ni selalunya memang ONZ.

Hiburan Wed, 3 Jul 2019

Malas Layan Netizen, Nanti ‘Meroyan’- Dynas Mokhtar

Dynas Mokhtar bimbang berdepan risiko ‘meroyan’ andai melayani komen netizen yang memperkatakan isu bentan dihadapinya.

Hiburan Tue, 18 Jun 2019

‘Macam Mana Boleh Kenal Syed Saddiq?’- Raja Yunika Putri Jawab Soalan Netizen

Pelakon cantik ini juga berterima kasih kepada beliau…

Hiburan Sun, 21 Oct 2018

Ruhainies Bakal Kahwin Dalam Masa Terdekat?

Kalau betul, kami ucapkan Tahniah! Mesti cantik Ruhainies dalam persalinan perkahwinan, letop gitu…

Hiburan Mon, 16 Sep 2019

Sambut Hari Jadi Suami…Anzalna ‘Belanja’ Pick Up Line Romantis!

Meskipun tidak seaktif dulu dalam bidang lakonan, kehidupan pelakon jelita Anzalna Nasir masih mendapat tumpuan peminat sehingga kini. Lebih-lebih lagi selepas menimang anak lelaki, Mohamad Eidrees, peminat sentiasa menantikan perkembangan terbaharu bayi comel itu. Sudah […]

Hiburan Fri, 13 Dec 2019

Winnie K Realisasi Impian Ibu

Good Luck, Winnie K!

Hiburan Sat, 29 Feb 2020
Hiburan Thu, 28 Jun 2018

鍾瑾桦5位数加盟环球音乐「找准定位再谈奖项」

Alvin鍾瑾桦5位数加盟大马环球音乐,全经纪约发展空间大,横跨多领域成全能艺人!对于奖项他直言不抱期望,只要找准定位、充实自己,当做好自己时,自然会有人认同。

Hiburan Tue, 26 Mar 2019

’Naik Hantu’ Atas Pentas BBB2019, Izzue Islam Buka Mulut!

Korang tengok tak babak di mana Izzue tiba-tiba turun stage sebab tak puas hati dilempar telur. Mengamuk betul-betul atau…?

Hiburan Sat, 7 Apr 2018

Ziana Zain ‘Putus Terpaksa’ Tidak Lagi Duduk Sebumbung!

Daripada sumber yang dipercayai, Armin tidak bersetuju untuk melafazkan perceraian tetapi mohon kes tersebut dibawa kepada jawatankuasa pendamai.

| Live TV