Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Enal March 4, 2018 @ 5:32pm

Kekasih Hadiahkan Elvina Kuda Argentina

Datuk Haniff Borhan telah menghadiahkannya seekor kuda baka Argentina buat bakal suri hatinya Elvina

Kata Haniff, haiwan itu sekadar pemberian untuk pelakon drama bersiri Ti Amor Sweetheart 100 Hari itu untuk menyesuaikan diri dengan kehidupan barunya kelak.

“Saya mahu dia masuk ke ‘dunia’ saya iaitu sukan polo dan sukan permotoran jadi saya hadiakan dia seekor kuda. Malah saya ada mengajarnya cara-cara menunggang kuda dan teknik ringkas bermain sukan polo berkuda. Kuda yang diberi nama Indiana “

Haniff ditemui bersama Elvina dalam sebuah sidang media khas mengumumkan tarikh majlis pernikahan mereka yang bakal berlangsung pada 18 Mac nanti.

Majlis resepsi pasangan itu pula akan dilangsungkan pada 24 Mac di Hotel Royale Chulan Kuala Lumpur.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 22 Jan 2024
Featured Thu, 14 Oct 2021

Adele Umum Bakal Muncul Album Baru Bulan Depan

Penyanyi terkenal, Adele mengumumkan bahawa album baharunya yang berjudul 30 akan dilancarkan pada 19 November ini. Adele membuat pengumuman itu menerusi ‘tweet’ di Twitter semalam. “30 – November 19,” tulisnya ringkas. 30 – November 19 […]

Featured Wed, 22 Feb 2023

Rancang Sebelum Berkahwin, PU Riz Buka Klinik Estetik Konsep Tradisional Islam

Wahh tahniah! PU Riz pun dah ikut jejak isteri buat bisnes

Hiburan Thu, 10 Mar 2022

Produk Semakin Dikenali, Pengasas Noir Ini Tampil Sebagai Penaja Utama AJL 36!

Perjalanan untuk membina perniagaan bukannya mudah seperti yang disangka. Ia melibatkan perkara yang kita sukai. Dengan itu, kita akan sentiasa bermotivasi dan mahu melakukan yang terbaik dalam urusan bisnes sekali gus memberi impak positif dalam […]

Hiburan Sun, 11 Sep 2022

Nadia Brian Dilabel Seksi Kerana Hasil Kerja

Yeke Nadia Brian seksi?? Yang penting Nadia memang cantik!😍🔥

Hiburan Wed, 26 Mar 2025
Featured Tue, 24 May 2022

Bunga Citra Lestari Sudah Move On – ” Saya On The Way Menuju Bahagia”

Pastinya ini bukan proses yang mudah ya buat BCL

error: Content is protected !!