Euforia Bola 2026
Selebriti By: Atiqah Johari November 16, 2023 @ 6:02pm

Kongsi Tentang Arwah Suami, Netizen Kagum Lihat Reaksi Wajah Ina Naim – “Dia Dah Reda… Tenang & Tabahnya!”

Umum mengetahui berita sedih mengenai pemergian bekas anggota kumpulan nasyid In-Team, Suhaimi Saad telah meninggal dunia pada malam Rabu.

Artikel Berkaitan: Bekas Anggota Kumpulan In-Team Suhaimi Saad Meninggal Dunia

Menerusi video temu bual wartawan yang dikongsi oleh Melodi TV3, isteri Allahyarham Suhaimi Saad iaitu penyanyi Ina Naim berkongsi mengenai keadaan kesihatan suaminya.

Malah, Ina juga mendedahkan bahawa Allahyarham Suhaimi pernah mengatakan untuk hidup sehingga umurnya 43 tahun sahaja.

Artikel Berkaitan: Tular Kembali Di TikTok Video Pesanan Terakhir Suhaimi Saad Minta Selalu Tunai Solat Berjemaah – “Hidup Sebagai Penyanyi Perlu Jaga Hubungan Dengan Allah, Keluarga…”

Namun, apa yang menarik perhatian ialah reaksi wajah Ina yang kelihatan tenang tanpa menitiskan air mata ketika ditemu bual dikagumi oleh warganet.

“Tenangnya dia.

“Tenang je wajah Ina Naim ni… dia dah redha suaminya pergi.

“Kuatnya… tabahnya awak sebagai isteri. Suamimu berjaya didik dunia dan akhirat awak dan anak-anak… Alhamdulillah,” komen warganet.

ina naim

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 22 Aug 2025
Hiburan Tue, 28 Oct 2025

Didakwa Sudah Berbadan Dua, Amira Othman Tampil Respons

Amira Othman nafi sudah berbadan dua

Hiburan Tue, 9 Jan 2024
Trending Wed, 22 Nov 2023
Hiburan Tue, 18 Sep 2018

Aliff Syukri Naik Angin Gara- Gara Isu K****?

Bukan apa, sesetengah netizen telah mengkritik penampilannya di sekeping foto yang dimuatnaik, baru-baru ini.

Trending Wed, 27 Nov 2019
Featured Wed, 8 Mar 2023

“Saya Pilih Berdamai Demi Anak-Anak” – Fasha Sandha Anggap Perceraian Bukan ‘Tiket’ Untuk Bermasam Muka

Demi anak-anak dan kebahagian mereka, parents kena tolak tepi ego masing-masing🤍

Trending Mon, 24 Sep 2018
Hiburan Sat, 16 Jul 2022
Events Mon, 10 Apr 2023

Rindu Di Hari Lebaran, Lagu Raya Terbaru ‘Hadiah’ Datuk Jamal Abdillah Buat Peminat

Bestnyaaaa… selalu dengar lagu Saalm Aidilfitri je😍🥰

error: Content is protected !!