Euforia Bola 2026
Hiburan By: Salma Syahbuddin January 23, 2019 @ 10:57am

Mira Filzah Blocked Siapa Tu?

Pelakon drama Pujaan Hati Kanda ini mengakui akan menyekat pengikutnya yang sering memberikan komen-komen negatif menerusi ruangan komen miliknya itu.

Menurut Mira, ia adalah jalan terbaik bagi melindungi dirinya daripada terkesan dengan komen-komen negatif yang ditinggalkan. 

Dan, pesanan itu telah dimuatnaik oleh Mira menerusi salah-satu gambarnya.

 
 
 
View this post on Instagram

Thank you my dear followers. ❤️ 4M is just a number. But to have such positive, genuine followers that always say good things, is a blessing! ? Always remember, “kata kata satu Doa”. I have to admit i deleted and blocked negative comments/people. These people bring negative vibes in your area, your own space, why must keep them? But as time goes by, I noticed, when you removed these negative people/comments, you only read good/positive things, automatically your life turns positive. VERY positive. Not just you, but your followers pun jadi positive bila buka media sosial you . . To read 7000+ positive comments on my previous post saying I’m leaving for Umrah, really touched my heart. Ya Allah, what did I do to received Duas’ from them. Very simple comment such as “Semoga mendapat umrah yg mabrur”, or “Semoga dipertemukan jodoh yg baik” (Haha this one on my latest photo with Abah) but do you know this simple comment is a blessing for me? Because this simple comment is a Dua! Thank you. Thank you very very much for all the kind words . . For this 2019, let say good things only and be kind to each other. Yes instagram is your digital album, its a medium for you to share your activities and etc but once a while, don’t forget to share good stuffs (it can be quotes, or any informative content) supaya followers kita pun dapat manfaat sekali. ❤️ . . Here’s an advice. If you don’t like that particular person or particular postings, don’t follow them. Kadang2 bukan kita tak suka pada orang itu (no reason to hate or dislike people) tapi mungkin posting orang itu tidak bersesuaian utk tatapan kita, jadi kita jangan follow! Haha. Bukan apa, tapi utk mengelakkan dpd hati kita terdetik, fikiran kita terfikir, mulut kita tercakap dan jari kita “ter”taip benda yg tidak baik. ? Ini cara Mira. It works for me . . It’s 6.52 A.M here in Mecca. I’m having breakfast now and leaving for Ziarah later! Have a good day everyone. ❤️

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on

Selain memaklumkan berita tersebut, Mira juga mengucapkan terima kasih yang tak terhingga buat pengikutnya yang sentiasa memberikan kata-kata positif dan semangat buat dirinya sepanjang bergelar anak seni.
 
Terbaharu, pelakon cantik ini sedang menunaikan ibadah umrah sejak 17 Januari yang lalu.
 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 3 Oct 2025

Syamel Buka Mulut Isu Netizen Pertikai Misi Kemanusiaan Pejuang GSF – “Jangan Persoalkan Andai Diri Sendiri Tak Mampu Tandingi Ikhlas Mereka”

Syamel juga menitipkan ucapan terima kasih kepada rakyat Malaysia yang sudi berkongsi perkembangan terkini mengenai status sukarelawan Malaysia yang terlibat.

Hiburan Fri, 8 Nov 2024

Tular Foto Aprena Manrose Didakwa ‘Free Hair’, Ini Respons Iwan Sebagai Bapa

Aprena Manrose buka tudung, ini respons Iwan sebagai bapa

Hiburan Wed, 21 Aug 2024
Hiburan Mon, 25 Nov 2019

Fikry Ibrahim Harap Aplikasi GoEat Mampu Membantu Bisnes Masakan Dari Rumah!

Wah! Ini dah macam FoodPanda atau Grab Food cuma makanan tu datang dari dapur di rumah! Menarik!

Events Fri, 4 Oct 2019

Meriah! 400 Ribu Pengunjung Gegar Karnival Jom Heboh Pulau Pinang

Meriah Betul Karnival Jom Heboh Pinang ni kan!

Hiburan Mon, 29 Jan 2024
Hiburan Mon, 25 Jun 2018

李幸倪红馆首开唱「音乐世家」携家人组Band合唱

一连两场的李幸倪《First Of All Live》上周六在香港红馆正式举行;迎来人生首个红馆秀的李幸倪,以fit爆状态登场,同时也邀请了父母、姐姐和姐夫组Band合唱,第一次全家人同台演出!

error: Content is protected !!