Euforia Bola 2026
Eat Travel By: Ad Ops May 5, 2018 @ 9:00am

Restoran Ini Beri Burger Percuma Jika Anda Mengundi Untuk PRU14, Jom Serbu!

Ye, betul! Para pengundi yang tinggal di Lembah Klang, jangan lepaskan peluang ini!

Restoran berinspirasikan Melbourne, Epic Fit Meals Co. telah mengumumkan bahawa para pengunjung akan diberi burger popular mereka, Chummy Burger secara percuma pada 9 Mei nanti!

 

✋Hail Rakyat of Malaysia! . So the government just announced a public holiday on 9th May 2018 to enable everyone to exercise their rights as Malaysian citizen to vote. We gave it a thought, and felt we could sweeten the deal further. . To my fellow citizens of Malaysia, “If you care enough to vote, we care enough to give you a free burger.” . Yes, you’ve heard it right. On Election Day 9 May 2018, go out and vote, and show us your marked fingers and we’ll give you a free Chummy Burger ?. . 【How it works】 – Show us your marked finger and receive your free Chummy Burger. – It’s free! No minimum order is required. – Only valid for dine-in & take-away. – One free burger per customer only. – Only valid on 9th May 2018. . Click bio ?? to learn more. ————————– #pulangmengundi #carpoolge14 #pru14 #malaysia #petalingjaya #damansara #damansaraheights #solarisdutamas #kitaok #klcc #bukitbintang #sunwayuniversity #sunway #subangjaya #bangsar #damansaraperdana #ttdi #igkl #igmy #cafehopkl #eatdrinkkl #eatnowkl #eatcleankl #cafehopmy #cafehoppj #fitmalaysia

A post shared by Epic Fit Meals Co. (@epicfitmealsco) on

Tapi itu hanya jika mereka telah pergi mengundi untuk Pilihan Raya Umum ke-14. Kalau tak, tak boleh, ya.

Jika berminat, anda hanya perlu pergi ke mana-mana cawangan restoran tersebut selepas mengundi dan tunjukkan staff di sana dakwat pada jari anda sebagai bukti.

Itu saja! Lepas itu anda boleh enjoy Chummy Burger anda.

Foto: Facebook Epic Fit Meals Co.

Tawaran ini hanya sah untuk pelanggan yang ingin makan di restoran itu ataupun bawa balik. Delivery tak boleh, ya.

Setiap pelanggan hanya boleh dapat satu burger percuma saja. Yang paling penting, restoran ini disahkan halal! Yay!

Epic Fit Meals Co. menawarkan menu yang bukan saja sedap dan convenient, tapi murah. Tapi yang paling penting, makanan-makanannya adalah sihat. Check out menunya di sini.

Ada 3 cawangan yang anda boleh kunjungi, dan ia buka setiap hari dari pukul 11 pagi ke 11 malam.

Ini alamatnya: 

Damansara Perdana: E-105, Metropolitan Square, PJU 8/1, 47820 Petaling Jaya

Bandar Sunway: 22, Jalan PJS 11/7, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya

Mont Kiara: G-3A, Mont Kiara Meridin, Jalan Duta Kiara, Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur

Jom pergi mengundi dan makan free!

Sumber: Epic Fit Meals Co.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Eat Travel Thu, 9 Aug 2018

3 Restoran Yang Wajib Anda Singgah Di Bangsar

Mewang awesome betul menu mereka!

Eat Travel Mon, 15 Apr 2019

5 Reasons Why This Hotel in KLIA 2 is The Best Hotel While in Transit in Kuala Lumpur

Let’s get real. Not many people would go on Google to search for “The best transit hotel in town” when they are travelling. Chances are, the travelers would settle for the first hotel they see […]

Eat Travel Tue, 24 Mar 2020

Resipi air oren Sunquick ala-ala Vitagen, memang ketagih!

Bonus 2 lagi resipi sedap air Sunquick

Eat Travel Thu, 6 Sep 2018

53,592 Keping Duit Syiling 1 Sen Menghiasi Dinding Hotel Ini. Memang Awesome!

Duit syiling 1 sen berjumlah RM535 dalam bentuk perkataan ‘1969 Business Suites’.

Eat Travel Wed, 10 Oct 2018

Nikmati Hidangan Lazat Dalam Suasana Berkonsepkan Bar Yang Dijamin 100% Halal

Jibril mengetengahkan konsep speakeasy (hidden bar) dan hidangan Barat yang lazat!

Eat Travel Mon, 24 Dec 2018

Usahawan Ini Kongsi Apa Perkara Yang Best Ada Di Guangzhou, Shenzen & Yiwu!

Perkongsian Che Rose ini, buat hati teruja nak ke China.

Eat Travel Sun, 1 Mar 2020
Eat Travel Fri, 26 Oct 2018

Ini Resipi Ayam Bersalut Sos Teriyaki Yang Ringkas & Mudah Untuk Anda Cuba

Sos ini manis-manis dan memang kena dengan ayam.

Eat Travel Thu, 19 Mar 2020

Lokasi tersembunyi saji pemandangan menarik

Rancang dahulu, sewa kemudian

error: Content is protected !!