Trending By: Salma Syahbuddin August 2, 2021 @ 12:01pm

“Itu Bukan Video Baharu…”- Shuk Sahar Bakal Ambil Tindakan Isu Video Separuh B*g*l Tular

Cerita aib dan video separuh bogel yang tular di media sosial sejak semalam ternyata menyerupai pelawak dan pengacara, Shuk Sahar yang dilihat berada disebuah bilik hotel didakwa telah didedahkan oleh ‘kekasih gelapnya’.

Bagaimanapun, Shuk menafikan bahawa video ‘separuh bogel’ yang tersebar itu bukanlah video baharu memandangkan pada masa kejadian berlaku, beliau dan isteri ada bersama.

“Apa yang lepas biarkan berlalu. Jangan jadikan masa silam orang sebagai satu ugutan. Balai Polis lah cerita”

“Takkanlah video baharu, kami tengah keluar berdua ni (bersama isteri). Lagipun, badan sekarang tengah gemuk kan”

Memetik laporan Harian Metro, Shuk menganggap tindakan berani ‘mati’ yang dibuat wanita terbabit dianggap sebagai satu bentuk promosi buat dirinya yang sekarang ini sudah kehilangan mata pencarian.

“Nak buat macam mana… Tengah-tengah tiada kerja, tiada duit, orang pula buka aib,” katanya menerusi beberapa hantaran di Instagram Story ketika menjawab persoalan yang ditanya sendiri oleh isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera mengenai video tular berkenaan.

Terbaharu, Sera menerusi satu hantaran di instagram story memaklumkan beliau dan suami telah membuat laporan polis dan bakal membawa perkara tersebut ke Mahkamah untuk tindakan selanjutnya.

“Bagi saya tindakan ini keterlaluan dan kami terpaksa ambil tindakan memandangkan sekarang banyak tersebar cerita-cerita tak b est sehingga mengancam suami dan keluarga. Jadi biar peguam dan pihak yang terlibat menjalankan siasatan  mereka”

Januari lalu, tular di media sosial mengenai pergolakan semula rumah tangga Shuk apabila Sera membuat pendedahan terbuka di Instagram.

Menerusi beberapa perkongsian hantaran yang dimuat naik di media sosialnya ketika itu, Sera mendedahkan Shuk masih curang bersama wanita yang sama pernah dikaitkan dengannya sebelum ini.

Bagaimanapun pada 8 Februari lalu, Shuk berjaya memujuk isterinya selepas meminta maaf dan membuat kejutan membawa rombongan meminang semula Sera ke kediaman mereka.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Sat, 22 Jun 2019

Insiden Jari Kanak-Kanak Tersepit Pada Eskalator Pasar Raya

Hati-Hati, Tular Gambar Ngeri Insiden Jari Kanak-Kanak Tersepit Pada Eskalator Pasar Raya

#tilljannah Thu, 15 Sep 2022
Featured Wed, 23 Mar 2022
Trending Wed, 23 Jun 2021

PKP 3.0 Disambung Atau Tidak? Keputusan Bakal Diumum 2 Atau 3 Hari Sebelum 28 Jun

Keputusan sama ada Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 bakal disambung atau beralih ke fasa seterusnya tidak akan diumumkan dalam masa terdekat. Menurut Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, ia bakal diumumkan dua atau tiga hari

Trending Sat, 20 Jun 2020

Gara-Gara Kentut Kuat, Pemuda Ini Didenda RM2,412

Ingat! Kentut pun kena boleh kena saman tau

Trending Thu, 18 Aug 2022

Nabila Huda Dedah Terdapat Parut Pada Paru-Paru Akibat Covid-19

Beberapa minggu lalu, Nabila Huda telah membuat pendedahan bahawa dirinya mengalami pelupa dengan setiap perkara yang dilakukannya. Nabila atau lebih gemar disapa Abil, juga risau akan kerjaya seninya sekiranya masalah tersebut akan menjejaskan aktiviti lakonannya

Trending Tue, 9 Nov 2021

Vaksin Ni Untuk Apa? Jom Tengok Apa Penyakit Cegahan Vaksin Yang Boleh Kita Elakkan!

Vaksin sememangnya sudah terbukti berkesan bukan sahaja untuk satu penyakit tapi lebih dari 10 penyakit berjangkit di dunia. Penyakit yang dikatakan tu bukan di negara luar tau, tapi semuanya ada di Malaysia. Ha, jangan ingat

Trending Sat, 21 Apr 2018

Ada Cacing Mati Dalam Tin Sardin, Produk Jenama Terkenal Ditarik Balik!

Produk sardin jenama TLC dan TL Tan Lung ditarik balik.

| Live TV