Euforia Bola 2026
Events By: Salma Syahbuddin April 30, 2025 @ 4:03pm

Wah! MOD Satria Dah ON’s! Ejen Ali The Movie 2 Cipta Fenomena Baru

Filem Ejen Ali The Movie 2 bukan sahaja menampilkan kualiti animasi bertaraf antarabangsa, tetapi juga menjanjikan pengalaman emosi yang mendalam buat para penonton.

Suasana kini semakin hangat apabila pawagam-pawagam tempatan tampil dengan inisiatif kreatif dan luar biasa untuk mempromosikan karya animasi tempatan ini.

Pendekatan mereka bukan sahaja menyemarakkan semangat patriotik malah, turut menunjukkan sokongan padu terhadap industri kreatif Malaysia.

Salah seorang peminat tegar siri animasi Ejen Ali iaitu @HusniHusni, dia meluahkan rasa bangga  menerusi hantarannya di Facebook.

“Fuh, rasa bangga sekejap, bukan mudah filem tempatan nak dapat sorotan macam ni, selalu filem asing je yang dapat huhuhu,” tulisnya.

Rata-rata peminat meluahkan rasa tidak sabar untuk menyaksikan kemunculan semula Ejen Ali yang kini berdepan cabaran baharu, nilai persahabatan yang diuji, serta konflik yang lebih mendalam. Ejen Ali The Movie 2 dijangka bakal mencetuskan fenomena besar dalam dunia filem animasi Malaysia tahun ini.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 20 Apr 2024

Ziana Zain Janjikan Konsert Penuh Emosi

Jangan lepaskan peluang!

Trending Wed, 24 Mar 2021
Trending Sun, 3 Jan 2021

KPT Umum Bayaran Balik PTPTN Ditangguh Kepada Tempoh…

Berita baik buat penuntut IPTA/ IPTS..

Hiburan Wed, 25 Mar 2026

Didi Astillah Pertahan Bella Astillah Dikritik Gedik, Dakwa Tak Bawa Anak-Anak Jumpa Bekas Suami – “Nak Campur Hidup Orang Tapi Tak Tahu Cerita Sebenar”

individu tersebut menyifatkan Bella seolah-olah gedik kerana sering membawa anak-anaknya bertemu Syed Saddiq.

Featured Mon, 22 Dec 2025

Dr. Afifah Tawfek Hadir Majlis Ilmu, Reda Dengan Ujian Rumah Tangga – “Bila Hati Mula Faham…”

Bekas isteri kepada penyanyi, Nubhan iaitu Dr Afifah dilihat mengambil pendekatan menenangkan diri dengan menghadiri majlis ilmu susulan ujian rumah tangga yang sedang dilaluinya.

error: Content is protected !!