Hiburan By: SGMS Putri February 2, 2018 @ 4:00am

Akhirnya Impian Tertangguh 2 Tahun Bakal Direalisasikan – Liza Hanim

Siapa yang tak kenal dengan LIza Hanim? Memiliki kekuatan vokal yang mantap meletakkan Liza Hanim berada dalam kelas tersendiri.

Walaupun agak lama menyepi, pemenang Vokal Terbaik pada Anugerah Juara Lagu ke-17 menerusi lagu Gelisah Mimpi kini mencari kembali identiti diri untuk terus kekal bertapak dalam industri muzik.

Liza berkata, kerjaya seninya kini diatur rapi syarikat pengurusan LOL Entertainment yang mahu melihat kerjaya penyanyi berusia 38 tahun ini bersinar semula.


 
Lebih membanggakannya, impian yang tertangguh selama dua dekad mahu direalisasikan tahun depan.

“Insya-Allah menerusi perbincangan bersama pihak pengurusan, mereka merancang mengadakan persembahan atau konsert saya tahun ini.

“Ini adalah impian yang tertangguh kerana saya memang teringin menjayakan persembahan sedemikian. Sejak bujang hingga mendirikan rumah tangga, saya tak sempat melakukannya,”katanya.

Menurut Liza, pihak pengurusannya sudah merencanakan pelbagai cara untuk memastikan sebuah konsert atau ‘showcase’ dapat diadakan.

“Jika dulu kita mengharapkan tajaan, tapi sekarang mungkin ada sesuatu yang diatur LOL Entertainment. Jika tiada aral, mungkin tahun ini.

“Saya tidak kisah untuk mengadakan ‘showcase’ atau konsert. Mana yang datang dahulu itu yang saya buat. Sudah lama rasanya saya tidak menghiburkan peminat yang selama ini setia menanti kehadiran saya dalam industri muzik.

“Tidak dinafikan, untuk mengadakan konsert memerlukan perancangan yang lebih lama dan kos juga lebih tinggi. Apa pun, saya berharap sangat dapat menjayakan ‘showcase’ dulu, apatah lagi saya juga akan muncul dengan single baru berjudul Mimpi, ciptaan Hafiz Hamidun dan lirik oleh Ahmad Fedtri Yahya,” katanya mengenai lagu yang bakal dilancarkan hujung bulan ini.

 

 

Kredit Sumber: Harian Metro

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 4 Nov 2019

Pemalu Punca Riena Kurang Popular?

Doakan yang terbaik untuk jenama Mariposa!

Hiburan Fri, 14 Dec 2018

Tayang Badan Tak Berbaju Di Instagram, Apa Jawab Nubhan?

Nubhan dah padam gambar-gambar tu sebab…

Hiburan Mon, 9 Dec 2019

Bagaikan Kisah Dongeng ‘Snow White’, Majlis Perkahwinan Eizlan Yusof-Tasha Bakal Jadi “Wedding of The Year” 2019

Tak dapat nak membayangkan bagaimana gemilangnya majlis perkahwinan Eizlan Yusof hujung minggu ini. Rasa macam dalam mimpi pulak!

Hiburan Tue, 17 Apr 2018

Azira Shafinaz Akhirnya Nak Kahwin!

Menurutnya, beliau tidak akan melangsungkan majlis pertunangan seperti kebiasaan orang Melayu dan hanya terus melangsungkan perkahwinan sahaja. Wow!

Hiburan Sun, 27 May 2018

Al-Fatihah…Pengurus Artis Terkenal Meninggal Dunia

Sam mengendalikan syarikat pengurusan acaranya yang ditubuhkannya. Antara artis yang pernah menggunakan perkhidmatan Sam adalah Anuar Zain, Ning Baizura, Aiman Tino dan ramai lagi.

Hiburan Sun, 8 Jul 2018

Wow! Aizat Amdan Cipta Lagu Khas Buat Tun Mahathir

Paling penting, korang yang ingin menyampaikan ucapan hari jadi kepada Tun M, jangan lupa untuk meletakkan #harapanjadinyata dalam ucapan tersebut nanti!

Events Fri, 9 Aug 2019

筹备三年!黄彩菱首发EP勇闯华语乐坛

从小受英语教育的Natalia黄彩菱努力筹备了三年,终於正式推出首张个人EP 《I Dare You To》勇闯华语乐坛。

Hiburan Wed, 3 Apr 2019

‘Syok Baring Kat Lantai, Sedar-Sedar Dah Dalam Ambulans’- Azhan Rani Kongsi Pengalaman Cemas Di Set Nur 2

Terima kasih doktor-doktor kat unit kecemasan sana. Walaupun dia kata dia benci Syed Hamadi tapi tetap cucuk jarum dengan penuh hemah kat aku.

Hiburan Thu, 13 Jun 2019
Hiburan Fri, 17 Jan 2020

| Live TV