Hiburan By: SGMS Faida February 21, 2019 @ 11:56am

‘Di Saat Aku Susah Nak Makan Pun Tak Lepas…’- Sharnaaz Ahmad Respon Mengenai Rantai Emas

Sejak kebelakangan ini, laman Instagram pelakon Sharnaaz Ahmad mula mendapat tumpuan netizen selepas timbul desas desus laporan mengatakan rumah tangganya sedang berantakan.

Laman Instagram milik Sharnaaz lebih mendapat perhatian apabila pelakon Cinta Bukan Kristal itu memuatnaik sekeping gambar yang memaparkan dirinya menyarungkan seutas rantai emas.

 
 
 
View this post on Instagram

Setelah dua bulan tidak bergolf.. akhirnya bola aku semua shank masuk hutan saujana.. herem jades sunggoh.. Salam magrib sahabat semua. Dah potong rambut dan jambang dah.. baru nampak manusia sikit.. kalau tak dah macam red indian .

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Tinjauan di ruangan komen menunjukkan rata-rata netizen berpesan agar pelakon kesayangan mereka itu tidak menyarung sebarang perhiasan emas pada tubuh. 

Tidak berdiam diri, Sharnaaz tampil dengan penjelasan tersendiri memandangkan ramai yang bertanya perihal rantai emas berkenaan. 

” Ramai tanya pasai rantai emas tu kan…ada sejarah dibelakang rantai itu yang tak mungkin anda semua faham. Disaat aku susah nak makan pun tak lepas, rokok Dunhill 10 pun tak mampu beli…dialah yang aku gadai untuk bagi aku makan,” tulisnya. 

Akui bapa kepada bayi comel Jebat Jayden ini, dia faham tentang hukum dalam agama Islam namun memiliki alasan tersendiri memiliki barang kemas untuk simpanan peribadi. 

” Haram buat kita lelaki pakai tetapi ia tetap pernah berjasa pada ku dan hidup ku…bagi anda ianya seutas rantai tapi bagi saya ia perjalanan hidup saya menjadi dewasa dalam dunia pinjaman,” katanya penuh bermakna.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 26 Jan 2018

CNBLUE’S YONGHWA ENLISTS INTO ARMY AND CANCELS ALL SCHEDULES

CNBLUE’S Jung Yong Hwa has decided to enlist into the army and has cancelled everything on his schedule all of sudden. What is happening?

Hiburan Fri, 9 Nov 2018

Yeay! Priyanka Chopra & Nick Jonas Terima Lesen Perkahwinan

Priyanka Chopra dan Nick Jonas ‘memperoleh lesen perkahwinan’ selepas berhenti di mahkamah Beverly Hills ‘untuk mengisi kertas kerja’

Hiburan Wed, 12 Sep 2018

#ABPBH31; Tahun Ketiga Tercalon, Abam Terkejut?

Suami kepada Siti Nurhidayah Mohd Ali ini juga meluahkan rasa syukur kerana masih mendapat sokongan peminat yang tidak berbelah bahagi.

Hiburan Mon, 8 Jul 2019
Events Fri, 20 Sep 2019

光良任霹雳旅游大使!计划在当地开演唱会和拍MV

出生自马来西亚怡保的国宝级歌手光良被委任为期两年的「霹雳旅游大使」推广当地旅游,为自己的家乡尽一份力。

Hiburan Thu, 25 Apr 2019

It’s A Boy! Anzalna Nasir Bakal Lahirkan Anak Lelaki Jun Ini

Ini merupakan kehadiran bayi lelaki pertama dalam keluarga besar Anzalna!

Hiburan Fri, 29 Nov 2019

Da’i Farhan Tak Mahu Berdiam Diri, Buat Laporan Polis Terhadap Pemfitnah

Biarlah mereka selesaikan masalah keluarga dengan cara mereka. Tak perlu lah kita menokok tambah sebab bukan kita yang lalui, betul tak?

Hiburan Fri, 10 Dec 2021

Roh Diangkat Sebagai Filem Terbaik, Sangkar Raih 5 Trofi – Ini Senarai Penuh Pemenang Festival Filem Malaysia 31

Acara kemuncak industri filem Malaysia, Festival Filem Malaysia (FFM) ke-31 diadakan sebentar dengan konsep norma baharu dan pematuhan Prosedur Operasi Standard (SOP) seperti yang telah ditetapkan Majlis Keselamatan Negara (MKN). Berlangsung di Dewan Plenary, Pusat […]

Hiburan Tue, 5 Nov 2019
Hiburan Sat, 19 Jan 2019

Ganti Altimet, De Fam Mengaku Berdebar!

Whoah, we all dah tazabar nak tengok De Fam bawakan lagu Bunga.

| Live TV