Featured By: Atiqah Johari January 3, 2023 @ 3:53pm

“Ingat Saya Nak Ke Macam Ni? Macam B*bi Tonyok Je” – Tersinggung Dituduh Buat Hidung, Zarina Zainuddin Jelas Alami Masalah Sinus & Migrain Teruk

Pelakon dan usahawan, Zarina Zainuddin meluahkan rasa bengangnya dengan segelintir warganet yang mendakwa dirinya membuat pembedahan di bahagian hidung.

Berdasarkan pemerhatian XTRA, hidung Zarina dilihat berbeza dengan hidung sedia kala sejak awal bulan Disember tahun lalu, namun dia tidak mendedahkan punca hidung dan wajahnya yang kelihatan bengkak.

Susulan itu, ramai warganet meninggalkan reaksi yang negatif di ruangan komen hantaran Zarina di Instagram.

Tersinggung dengan kata-kata warganet, Zarina tampil mendedahkan situasi sebenar mengapa hidungnya jadi sebegitu.

“Assalamualaikum selamat pagi, okay saya baca macam-macam komen daripada anda (warganet) semua diluar sana yang tak kenal dengan saya atau keadaan saya, apa masalah saya.

“Okay sebenarnya saya ada masalah sinus yang teruk dan juga migrain sampai tahap yang saya rasa nak buka tudung, dah tak larat sakit sangat kepala saya,

“Saya dah pergi jumpa doktor, doktor dah buat operation dah keluarkan bendalir semua. Ingat saya nak hidung macam ini ke? Hidung saya dah cantik dah dulu.

“Sebab saya ada masalah ini (sinus) yang membuatkan saya selalu sakit kepala dan saya tak boleh buat kerja… sampai tak boleh cakap, sampai nak marah orang ja nanti. So, saya buat ini untuk tujuan perubatan.

“So siapa yang tidak tahu-menahu jangan komen sesuka hati ya. Kau jumpa aku dekat akhirat nanti! Ingat saya nak hidung macam ni ke? Macam babi tonyok je saya rasa,” luahnya sedih.

Zarina juga menyatakan bahawa anaknya Azal turut berdepan masalah yang sama tetapi anaknya hanya mengambil ubat sahaja.

“Anak saya Azal pun alami masalah yang sama tapi saya tak sanggup nak operate dia sebab keadaan dia begitu. Jadi, dia cuma makan ubat sahaja,” jelasnya.

Namun begitu, Zarina reda dengan keadaannya di samping memohon orang ramai untuk mendoakannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Sat, 17 Nov 2018

Beli Beg Mewah Hampir 5 Ribu Dalam Talian, Terkejut Bila Barang Sampai

seorang wanita  yang terkejut apabila menerima bungkusan beg mewah dalam talian yang dibelinya

Featured Wed, 27 Oct 2021

Lelaki Lagi Rela Dipenjara Daripada Tinggal Bersama Isteri

Seorang lelaki yang tidak tahan tinggal bersama isterinya menyerah diri di balai polis dan meminta dipenjara bagi menjalani kehidupan yang lebih ‘tenang’. Memetik laporan daripada Wionews, lelaki yang berasal dari Albania, 30, sebelum ini diperintahkan

OMG Mon, 18 May 2020
Hiburan Fri, 9 Aug 2019

Tahniah…Adira Timang Anak Ketiga!

Tahniah kepada Adira!

Hiburan Thu, 15 Dec 2022

Kongsi Video Main Teka-Teki, Netizen Terhibur Lihat Gelagat Sari Yanti & Jep Sepahtu

Pelakon Sari Yanti memuat naik perkongsian yang memaparkan dia dan suami, pelawak Jep Sepahtu bersama anak-anak sedang bermain teka teki. Menerusi hantaran tersebut, Jep sedang melukis gambar haiwan dan meminta anak-anaknya untuk meneka haiwan terbabit.

Trending Mon, 3 Jan 2022

Isu Saman Siti Nordiana: Sam Samin & Aida G Mohon Kes Dipindahkan Ke Mahkamah Tinggi

Sam Samin atau nama sebenarnya, Sam Musyadzafar Samin, 43, dan Aida G atau nama sebenarnya, Razidah Ahmad, 42, selaku defendan keempat dan kelima dalam kes saman fitnah penyanyi Siti Nordiana yang menuntut RM2.5 juta sebagai

Hiburan Fri, 30 Mar 2018

Izreen Azminda Kembali Aktif Di Instagram

Bagaimanapun, gambar selfie ini nampaknya sudah mendapat tanda likes sebanyak 13,190. Namun, pelakon ini kelihatannya masih menutup ruangan komen dilaman instagram beliau. Manakala, Suaminya Ude Wahid juga kelihatan turut aktif dilaman sosial sejak khamis

| Live TV