Featured By: Maya Basir January 13, 2023 @ 1:30pm

“Kami Bukan Berkawan Baru 3 Hari…” – Qi Razali Umum Keluar OAG, Percaya Radhi Boleh Kendali

Pemain drum OAG, Qi Razali membuat keputusan untuk mengundurkan diri daripada kumpulan OAG selepas 30 tahun bersama.

Menerusi perkongsiannya di Instagram, tindakan yang diambil bukan disebabkan berlaku pergaduhan atau perselisihan faham dengan anggota lain.

Malah, dia percaya vokalis OAG, Radhi mampu mengendalikan dan membawa hala tuju kumpulan tersebut dengan baik.

“Ya, secara rasmi saya telah keluar dari OAG dan saya buat keputusan ini bukan atas dasar kita gaduh atau berselisih faham.

“Tak, saya dah fikir masak-masak bahawa inilah dia keputusan yang terbaik buat diri saya. Saya yakin Radhi orang yang terbaik untuk mengemudi OAG,” jelasnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Qi Razali (@qirazali0808)

Menurutnya, sudah tiba masanya untuk mengejar impiannya sendiri dan masih akan melibatkan diri dalam dunia seni.

“Kami berkawan pun bukannya tiga hari atau tiga bulan, tiga tahun tetapi 30 tahu dan saya yakin dia pun akan doakan yang terbaik untuk saya macam mana saya pun doakan yang terbaik untuk dia.

“Jadi kisah saya dengan OAG sampai di sini sahaja tetapi perjalanan saya dalam dunia seni ini akan tetap diteruskan sama ada muzik, berlakon, pengacaraan, apa sekali pun saya tetap akan kejar cita-cita dan impian saya.

“Saya doakan yang terbaik untuk semua orang dan saya harap orang pun akan doakan yang terbaik untuk saya,” ujarnya.

Untuk rekod, Qi telah bersama kumpulan OAG sejak ditubuhkan pada awal 1990-an yang dianggotai oleh Radhi (vokalis), Ammal Bellamy (gitaris) dan Nazrin Zabidi (bass).

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Wed, 7 Jul 2021

Guna Wang Sendiri Hulur Bantuan Cari Bendera Putih, Tindakan Cik B Dipuji Ramai

Baru-baru ini, tindakan anak kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida iaitu Cik B mendapat perhatian ramai. Dalam usaha untuk menyebarkan semangat bendera putih, Cik B telah turun padang bagi menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan. […]

Featured Tue, 9 May 2023
Featured Tue, 7 Sep 2021
Featured Tue, 18 May 2021

Hampir Kehabisan Katil, Netizen Puji Usaha Majalah 3 Tunjuk Keadaan Sebenar Pesakit ICU Covid-19

Situasi Covid-19 dalam negara kita semakin hari semakin genting. Dengan kemungkinan berlakunya gelombang baharu Covid-19, bilangan kes positif daripada wabak itu masih merekodkan jumlah yang tinggi setiap hari. Menerusi dokumentari eksklusif Majalah 3, Pusat Kuarantin  […]

Hiburan Wed, 27 Nov 2019

Looking For The Tips To Buy A House? Catch This New TV Series ‘Misi Rumah Impian’ On TV3

Looking for the ultimate 101 guide on buying a house? Watch this!

Trending Thu, 4 Oct 2018

Pemuda Ini Menangis Meminta Allah Permudahkan Rezeki Selepas Solat, Tiba-Tiba…

Betul la RM 1000. Dulu arwah mak aku pesan, mana orang atau ustaz yang jadi khalifah buat Yassin dan tahlil kat dia, bagi duit RM 1000. So, aku bagilah…

Hiburan Fri, 26 Jul 2019

‘Masa Kecil Je Kita Rasa Penat’- Raja Farah Kongsi Pengalaman Asuh Dua Anak

Penat kejap je takpe kan…hasilnya InshaAllah berbaloi!

Trending Mon, 22 Feb 2021