Featured By: Maya Basir January 13, 2023 @ 1:30pm

“Kami Bukan Berkawan Baru 3 Hari…” – Qi Razali Umum Keluar OAG, Percaya Radhi Boleh Kendali

Pemain drum OAG, Qi Razali membuat keputusan untuk mengundurkan diri daripada kumpulan OAG selepas 30 tahun bersama.

Menerusi perkongsiannya di Instagram, tindakan yang diambil bukan disebabkan berlaku pergaduhan atau perselisihan faham dengan anggota lain.

Malah, dia percaya vokalis OAG, Radhi mampu mengendalikan dan membawa hala tuju kumpulan tersebut dengan baik.

“Ya, secara rasmi saya telah keluar dari OAG dan saya buat keputusan ini bukan atas dasar kita gaduh atau berselisih faham.

“Tak, saya dah fikir masak-masak bahawa inilah dia keputusan yang terbaik buat diri saya. Saya yakin Radhi orang yang terbaik untuk mengemudi OAG,” jelasnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Qi Razali (@qirazali0808)

Menurutnya, sudah tiba masanya untuk mengejar impiannya sendiri dan masih akan melibatkan diri dalam dunia seni.

“Kami berkawan pun bukannya tiga hari atau tiga bulan, tiga tahun tetapi 30 tahu dan saya yakin dia pun akan doakan yang terbaik untuk saya macam mana saya pun doakan yang terbaik untuk dia.

“Jadi kisah saya dengan OAG sampai di sini sahaja tetapi perjalanan saya dalam dunia seni ini akan tetap diteruskan sama ada muzik, berlakon, pengacaraan, apa sekali pun saya tetap akan kejar cita-cita dan impian saya.

“Saya doakan yang terbaik untuk semua orang dan saya harap orang pun akan doakan yang terbaik untuk saya,” ujarnya.

Untuk rekod, Qi telah bersama kumpulan OAG sejak ditubuhkan pada awal 1990-an yang dianggotai oleh Radhi (vokalis), Ammal Bellamy (gitaris) dan Nazrin Zabidi (bass).

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 8 Mar 2019

Taylor Swift Mula Terima Hakikat…

Semoga Taylor Swift terus kuat dan sabar!

Featured Mon, 11 Apr 2022
Featured Tue, 9 Jul 2019

10 petanda hubungan anda dengan pasangan semakin renggang

Pastikan anda tidak berada di dalam situasi ini.

Hiburan Fri, 27 Aug 2021

Kayda Aziz Bakal Lancar Muzik Video Bertemakan Merdeka

Penyanyi rap, Kayda Aziz bakal melancarkan muzik video baharu bersempena sambutan Hari Kemerdekaan yang ke-64. Mengetengahkan jalan cerita yang melibatkan penampilan usahawan tempatan, Kayda beroleh inspirasi selepas melihat usaha mereka dalam membangunkan ekonomi tanah air.

Hiburan Sun, 20 Oct 2019

Kak Lina Pom Pom Dirisik! “Izinkan Aku Merasa Detik Ini”

Lima majlis kan? Satu dah pun selesai…Alhamdullillah.

Trending Fri, 3 Jan 2020
Hiburan Fri, 22 Feb 2019

“Laporan Polis Berasingan Akan Dibuat”- Misha Omar

So, lepasni nak post apa-apa kat media sosial kena fikir dulu okay

Featured Sun, 20 Nov 2022
Trending Thu, 23 Jan 2020
Hiburan Fri, 7 Jun 2019

Elvina Takut Main Bunga Api

Datin Elvina Mohamad mengakui fobia bermain bunga api apabila pernah menyebabkan rambut sepupunya terbakar suatu ketika dahulu.

| Live TV