Hiburan By: Salma Syahbuddin April 1, 2018 @ 1:00am

Model Kontroversi Ini Akhirnya Berhijab?

Model yang pernah menarik perhatian netizen kerana mengambil gambar tanpa seurat benang ini akhirnya berhijab? 

Dalam satu muat naik dilaman instagram beliau baru-baru ini, Alicia Amin kelihatan manis dengan memakai baju kurung lengkap bertudung. Tetapi,  beliau bukanlah benar-benar sudah berhijab, Alicia cuma menggayakan koleksi Afiq Mohamed sempena hari raya nanti. 

Namun, apa yang menariknya mengenai koleksi baju kurung raya ini ialah, ia dinamakan sempena Muses pereka tersebut iaitu “Alicia”.

Nampak manis kan Alicia mengenakan busana rekaan Afiq Mohamed ni?

Walaupun cuma menggayakan koleksi baju kurung sempena raya nanti, model tinggi lampai ini mendapat pujian oleh followers beliau apabila rata-rata mereka memuji dan memberikan komen positif terhadap penampilan Alicia.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 5 Feb 2019

Comel! Dynas Kongsi Pengalaman Hamil Anak Ketiga

Auwww, mesti comel habis anak Datin Dynas ni nanti. Semoga urusan melahirkan berjalan dengan lancar!

Hiburan Fri, 26 Jan 2018

CNBLUE’S YONGHWA ENLISTS INTO ARMY AND CANCELS ALL SCHEDULES

CNBLUE’S Jung Yong Hwa has decided to enlist into the army and has cancelled everything on his schedule all of sudden. What is happening?

Hiburan Sun, 12 Aug 2018

Lee & Mook相信「一见钟情」大方谈择偶条件

泰国新生代偶像Lee和Mook为泰剧《我亲爱的失败者之怪物浪漫》首次来马宣传;媒体联访谈及「一见钟情」两人异口同声表示相信,并大方谈择偶条件。

Hiburan Thu, 24 Jan 2019

Majlis Kahwin Berkonsepkan Kampung Di Rumah Pengantin Lelaki

Tak sabar nak menunggu majlis kahwin di rumah pengantin lelaki

Hiburan Fri, 8 Nov 2019

《搭错车》音乐剧班底 1119 吉隆坡办粉丝交流会

领衔主演《搭错车》音乐剧的「全民情歌天后」丁当、资深音乐剧演员王柏森以及歌手兼偶像剧男演员陈乃荣将率先在11月19日,来到吉隆坡举 办全马唯一一场的《搭错车》音乐剧-粉丝交流会!

Hiburan Fri, 21 Jun 2019

Tahniah! Amar Asyraf Dapat Anak Kedua

Alhamdulillah…Tahniah Amar & isteri!

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Tue, 22 Oct 2019

Ibarat Keluarga…Repvblik Kongsi Tips Kekal Bertahan

12 tahun kekal bersama, apa rahsianya?

| Live TV