Hiburan By: Salma Syahbuddin November 22, 2018 @ 12:28pm

Seksinya Nur Sajat, Agak-Agak Makcik Bawang Kat Luar Sana Ramai Yang Dengki Tak?

Kepada korang yang sentiasa mengikuti perkembangan Usahawan popular, Nur Sajat pastinya korang sedia maklum bahawa percutiannya ke Lebanon sangat mencuri perhatian. Hurm, kenapa agaknya?

Kalau korang nak tahu beliau bukan sahaja pergi bercuti semata-mata tetapi, Sajat juga turut menjalani penggambaran bagi produk keluarannya di sana. Letups!

 
 
 
View this post on Instagram

كل شخص لديه عيوب ، لذلك احتضانهم! الحب من أنت ، وليس هناك شخص آخر مثلك. عيوبك تجعلك مثالي. Everyone has imperfections, so embrace them! Love who you are, there’s no one else like you. Your imperfections make you perfect. Dress by @cik_puteh_ @geecantik_bridalhouse Jewellery 916 by @nursajatgold02 Bengkung by lets bengkung diamond gold @nursajatbeautucian Girdle by lets girdle tonggek fuhh @nursajatbeautician Skincare by @nursajatbeautician Eyelash by @toplash_malaysia #ilovebeirut #lebanon?? #zaitunay #ilovelebanon #nursajat02 #missyou #lebanesegirls #lebanon?? #nursajat02

A post shared by اجرام جت (@ajramjat) on

Tapi bukan itu yang kita nak kongsikan dengan semua, dah nama pun Sajat, pastinya penampilan beliau begitu mencuri perhatian kerana sering kelihatan seksi. Justeru itu, viral sebuah video mengenai beliau yang mengenakan bikini serta berbusana seksi saat menjalani penggambaran di sebuah pusat peranginan di Beirut, Lebanon. Nah, korang tengoklah sendiri ye!
 
Walaupun ramai yang memuji kecantikan dan susuk tubuh jutawan kosmetik ini, namun seperti biasa, apa sahaja yang dimuat naik oleh Sajat menerusi laman istagram milik beliau pasti akan mengundang kepada kecaman netizen.
 
Apapun, bersabarlah wahai Sajat!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 25 Apr 2018

‘Fake Instagram’ Ini Jawapan Win Nana Al Haleq !

Terpalit sekali lagi dengan isu penuh kontroversi apabila tampil dengan baju yang begitu ‘wow’, individu ini label teruk Nana Al Haleq

Hiburan Mon, 14 Oct 2019

【报名表格】环球透视座谈会:网红炼精术

八度空间《环球透视座谈会:网红炼精术》现已开放网上报名!

Hiburan Wed, 26 Sep 2018
Hiburan Sun, 3 Dec 2017

“Suami Minta Tidak Hebahkan Perkahwinan Kami”

Izreen turut memohon maaf kepada peminat kerana merahsiakan perkahwinannya sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi

Hiburan Wed, 28 Nov 2018

黄鸿升、玉兔、李艳馨来马宣传《舞极限》

配合电影《舞极限》即将上映,导演李闳杰将于12月1日至3日,携演员小鬼、玉兔和李艳馨一起北中南马展开电影宣传活动。

Events Fri, 18 Jan 2019
Hiburan Sat, 17 Nov 2018

‘Kau ingat aku tak semak dengan kau? Berambus!’, Giliran Ozlynn Pula ‘Sekolahkan’ Netizen

Tulisnya, “Kadang mulut kau tu bau juboq (punggung) ayam macam mulut kau masa kau bertanya tanpa fikir perasaan orang”

Hiburan Fri, 14 Sep 2018

Lebih Meriah, Jihan Muse Sertai Geng Pagi Hot!

Pemilihan Jihan dibuat selepas penelitian bersama pengurusan radio yang mana kami yakin dengan kemampuannya. Good Luck Jihan!

Hiburan Tue, 13 Aug 2019

Al-Fatihah…Tiada Lagi Adik Ikhwan

Al-Fatihah…Dari dia kita datang, kepada dia kita kembali.

Featured Mon, 20 Sep 2021

| Live TV