Hiburan By: SGMS Faida April 9, 2019 @ 1:48pm

Sheila Majid Bengang Dituduh Bakal Bersara

“ Saya nak beri amaran, ini adalah fitnah. Saya tak pernah dengar apa lagi guna produk ini,” kata penyanyi terkenal Datuk Sheila Majid yang marah apabila namanya digunakan untuk sebuah produk kecantikan.

Dalam masa sama, penyanyi terkenal dengan lagu Lagenda itu turut menafikan beliau bakal bersara dari dunia seni.

“ Apa yang ditulis dan dikatakan dalam sesi temu bual itu tidak masuk akal,” tulisnya di Instagram.

Dalam artikel yang kononnya terbitan sebuah portal antarabangsa terkenal. Sheila dikatakan bakal bersara daripada dunia seni kerana ingin fokus kepada produk berkenaan.

Sementara itu, Shiela juga seolah memberi bayangan pihak berkenaan bakal berdepan tindakan undang- undang menerusi tanda pagar #iwillfindyouandsue.

Nampaknya pihak berkenaan kena siap sedialah ya naik turun mahkamah lepasni, watch out!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 4 Dec 2017

范冰冰弟弟范丞丞回国参加真人秀

有网友爆料范丞丞从韩国回国,将参加《偶像练习生》的比赛,并放出了范丞丞的机场照。

Hiburan Mon, 4 Nov 2019

Pemalu Punca Riena Kurang Popular?

Doakan yang terbaik untuk jenama Mariposa!

Events Mon, 28 Oct 2019

Mana Lagi Bahagia, Pilihan Keluarga Atau Pilihan Sendiri?

Nak tahu dengan lebih lanjut, klik artikel diatas!

Featured Mon, 20 Sep 2021
Events Tue, 24 Apr 2018

‘Nervous’ Pertama Kali Keluar Mengundi? Baca ini…

Tak ke rugi tu? Bukan main awal korang bangun, beratur, bila sampai je kertas undi ikat tangan korang, dipangkahnya semua nama calon. Ha ha ha… jangan begini ya kawan! Pangkah undi dengan berhemah.

Hiburan Wed, 27 Feb 2019

「天生歌姬」A-Lin 720唱响云顶!门票3月5日开售

「天生歌姬」A-Lin 7月20日唱响云顶!门票将于3月5日公开发售。

Hiburan Mon, 11 Feb 2019

Emma Maembong Dan Syed Abdullah, Unfollow Diri Masing-Masing?

Haih, macam-macam lah cerita artis sekarang ni.

Hiburan Tue, 12 Nov 2019
Hiburan Wed, 15 May 2019

Penat Dengan Makian Netizen, Aliff Syukri Ajar Perbezaan Dengan Aliff Aziz

Aliff Syukri memohon netizen agar tidak terus mencaci penyanyi itu malah mendoakan yang baik

Hiburan Fri, 16 Nov 2018

Eizlan Yusuf Sebak Ingat Pesanan Anak

Eizlan turut berharap anak-anaknya bakal mengikut jejak langkahnya sebagai sukarelawan malah mungkin lebih jauh apabila dewasa kelak.

| Live TV