Hiburan By: Del14 September 23, 2019 @ 12:34pm

Stacy Dilabel Wanita Akhir Zaman?

GARA-gara pakaian ketika persembahan pada malam kemuncak Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) ke-32, penyanyi Stacey, dilabel wanita akhir zaman oleh netizen.

Menerusi laman Facebook, Stacy memohon netizen tidak mengaitkan suaminya, penyanyi Akim Ahmad.

“Tidak boleh buat salah atau tidak sengaja, silap saja habis dilabel wanita akhir zaman. Astaghfirullahalazim. Mungkin orang yang komen hebat sebegitu memang tidak pernah buat salah tapi kasihanilah manusia yang dapat hari tidak menyeronokkan.

“Niat mahu semangat untuk kembali bekerja mencari rezeki saja dan semua saya buat dalam kadar yang termampu dan ikhlas. Tapi, bila sudah jadi begini dengan sadisnya mulut manusia penghukum ini buat saya rasa sakit pada suami dan keluarga.

“Jangan babitkan darling saya. Dia juga sibuk bekerja. Semua kesilapan itu dalah dari saya seorang,” katanya.

Menurut Stacy, semua orang pastinya berhadapan dengan situasi yang tidak dijangka atau tak diingini.

Stacy memberitahu, kain seluar dipakainya tebal, longgar dan berwarna kuning.

Dia langsung tidak sangka, kesan pencahayaan dan pergerakan tarian membuatkan pakaiannya kelihatan pelik.

“Nak komen tu janganlah ada yang melampau sangat. Saya ada suami dan keluarga tapi inilah nasib menjadi manusia bekerja dalam bidang ini. Memang ada risiko. Yakin menghibur orang dengan sehabis tenaga tapi lain pula jadinya.

“Saya nasihatkan, janganlah tengok benda yang menyakitkan mata sebab memang tak elok. Biarlah niat awal masing-masing itu kami tahu ke mana dan hanya di Atas saja yang tahu dan menentukan.

“Saya minta maaf kalau buat anda semua tergerak untuk memfitnah dan fikir macam-macam. Terima kasih kepada yang nampak usaha persembahan saya tadi,” katanya.

Oleh: Guy Masaki

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 22 May 2019

Nash Pasang Niat Buat Konsert Solo Di IB Oktober Ini

Jika diizinkanNya konsert ‘Santai Legend Bersama Datuk Nash’ bakal menggegarkan pentas IB pada hari ulang tahunnya ke 60 pada 4 Oktober depan.

Hiburan Sat, 8 Sep 2018

Cheryl Samad Kembali Beraksi Dalam The Bridge

Cheryl Samad kini muncul dengan drama terbaru lakonannya yang bakal ditayangkan di saluran ntv7 pada 26 November ini berjudul The Bridge

Hiburan Fri, 28 Dec 2018

Elfira Loy Kongsi Ciri-Ciri Si Tunang Pilihan Hati

Tak sabar rasanya nak tengok El kahwin!

Hiburan Mon, 13 Nov 2017

SEKARANG BARU HANDSOME KE? – SYAFIQ KYLE

Ini lah dia padah mewarnakan rambut dengan warna yang betul-betul sesuai dengan pelakon Mocha Kau Bahagia Itu.

Hiburan Thu, 24 Oct 2019
Hiburan Thu, 5 Sep 2019

‘Ayah Selalu Lost Control’- Anak Ahmad Dhani Sedia Jadi Pengganti?

Ke Mana Tumpahnya Kuah, Kalau Tidak Ke Nasi, kan?

Hiburan Mon, 2 Dec 2019

Dikecam Kerana ‘Seksi’, Jasmine Suraya Pernah Gemuk Dan Tak Basuh Rambut 3 Bulan?

Mungkin, kalau memakai ‘bustier’ di dalam akan tampak lebih sopan tetapi masih ‘fashion forward’.

Hiburan Wed, 2 Jan 2019

Artis Korea Kegilaan Ramai Ini Rupa-rupanya Sedang Hangat Bercinta

Love is in the air nampaknya kat artis-artis Korea ni kan? Daebak!

Hiburan Thu, 25 Jan 2018

JONGHYUN’S SONG ‘REWIND’ BANNED BY KBS BROADCAST FOR ITS LYRICS

KBS banned SHINee’s Jonghyun’s ‘Rewind’ from airing on KBS channel just because of some of his lyrics.

| Live TV