Hiburan By: Izzi Farhana April 13, 2023 @ 4:44pm

[VIDEO] Diva AA Jual Burger Tepi Jalan, Netizen Hampir Tak Kenal

Tular sebuah video pengacara popular, Azwan Ali atau lebih mesra disapa Diva AA menjual burger di tepi jalan.

Video tersebut dikongsi oleh salah seorang pengguna di laman media sosial TikTok.

@abahdingtr Last last dia mai support, 🤣#gtrburger #gtrburgerlover ♬ original sound – Nordin Mat

Apa yang mencuit hati netizen adalah apabila Diva AA tidak mengaku bahawa dirinya ialah Diva AA.

“Diva AA itu siapa? Kau kenal ke dia? Tak popular pun. Baik aku jual burger dik!

“Aku tak kenal lah Diva AA. Siti Nurhaliza aku kenallah!” jerkah Diva AA dalam keadaan bergurau.

Difahamkan video tersebut adalah semata-mata untuk mempromosikan gerai burger dan situasi dalam video itu hanyalah sekadar lakonan.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Diva AA dalam video tersebut.

“Pertama kali dalam sejarah Diva AA bahan diri sendiri.

“Lelaki sebelah Diva AA tu pun macam muka Diva AA muda-muda dulu.

“Jual burger macam nak berperang,” tulis netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 7 Oct 2018
Hiburan Fri, 8 Nov 2019
Hiburan Wed, 28 Jun 2023

Heboh Berita Telah Meninggal Dunia, Farahdhiya Mohon Berhenti Permainkan Isu Kematian

Allahuakbar, terkejut min! Dah jadi trend ke sekarang ni 🥵

Featured Fri, 27 May 2022
Trending Tue, 21 Nov 2017

Menteri Kantoi Kencing Tepi Jalan Pada Hari Tandas Sedunia

seorang ahli politik India terkantoi apabila videonya yang sedang membuang air keicl di kawasan awam menjadi viral

Trending Tue, 20 Nov 2018

Busana Pengantin Doreamon Bikin Lelaki Ini Tular!

Mohd Firdaus Mohd Ali, merupakan peminat tegar Doraemon sejak kecil kerana jalan ceritanya yang menarik.

Hiburan Mon, 17 Dec 2018