Featured By: Yanie Baharom April 8, 2020 @ 2:00pm

Doa isteri mati masa bersalin dan fitnah zuriat sendiri benih milik orang lain. Wanita tempelak bekas suami durjana!

Diceraikan talak tiga ketika hamil, malah dituduh pula mengandung anak orang lain sehingga bekas suami mendoakan kematian isteri ketika bersalin, tentu saja pengalaman hitam ini sukar dipadam dalam sejarah hidup seorang wanita.

Bagaimana seorang lelaki yang dicintai tergamak melemparkan kata-kata sedemikian pada saat isteri sedang menghadiahkan zuriat untuknya. Bukankah ucapan terima kasih dan layanan baik selayaknya diterima mana-mana wanita sekalipun!

Kisah inilah yang terjadi kepada seorang wanita yang menggunakan akaun Twitter @MissErinKayy .

Baca luahan hati ibu tunggal kepada bayi comel ini:

“Masa aku nak bersalin, bekas suami aku doakan aku mati ketika bersalin dan tak mengaku anak yang aku kandungkan itu anak dia. Dia sikit pun tak ambil tahu pasal kandungan.

“Allah Maha Adil. Allah keluarkan anak lelaki aku muka sama macam dia. Sekarang dia menggelabah nak jumpa.

“Menggelabah nak anak aku ber bin kan dia sedangkan sikit pun tak ambik tahu, sikit pun tak tanya khabar.

“Aku dah lama tahan sabar, tahan amarah tapi bila dapat tahu kau doakan aku mati masa bersalinkan anak kau, kau THIAL.

Foto: Twitter

“Cukup dah aku kasi muka dekat manusia tak kenang budi macam kau.

“Aku bersuara kali ni sebab sebelum ni aku tak kisah dah kau nak ceraikan aku talak 3 sekali pun, tapi bila kau kata aku mengandung entah anak siapa, kenapa sekarang kau yang menggelabah nak mengaku ni anak kau?

“Anak aku tak salah lahir ke dunia, salah dia dapat bapak macam kau. Tengok kuasa Allah bagi anak ni keluar muka macam kau sebab apa? Sebab takut kau tak mengaku dia anak kau.

Foto: Twitter

“Kau belajar tinggi, tapi cakap macam orang tak pakai otak. Kesian.

“Kau doakan aku mati masa bersalin, tapi Allah tak makbulkan doa kau. Allah bagi aku panjang umur untuk jaga anak ni sebagai amanah dari-Nya.

“Ingat, jangan sampai suatu hari nanti kau kahwin lagi tapi tak boleh dapat zuriat. Masa tu kau kena kenang balik apa kau dah buat dekat anak kau yang pada awalnya kau hina dia anak orang lain.

“Kau boleh sembang dusta dekat sesiapa pasal aku, tapi kau tengok sendiri, Allah tunjuk satu persatu.

Foto: Twitter

Dulu kau susahkan aku masa mengandung naik turun mahkamah dengan bawak perut sebab kau taknak bagi kerjasama, aku yang kena urus semua.

“Kali ni Allah bagi aku bahagia yang tak terhingga dengan anak aku tanpa kau. Syukur!

“Kau doakanlah aku apa-apa pun, aku sikit pun tak hairan sebab Allah takkan kabulkan doa seorang PENDUSTA & MUNAFIK!, “ tulisnya.

Foto: Twitter

Wanita ini turut memohon maaf kepada pengikut yang membaca luahan hatinya, kerana pemilihan bahasa yang digunakan agak kesat.

Ujarnya lagi dia tidak kisah apapun tanggapan umum terhadapnya, kerana segala rasa sakit dan penghinaan itu dia yang menanggung selama ini.

“Aku dah berlembut hati selama ni layan dia macam tak ada apa jadi, lepas dari dia ceraikan aku talak 3, masa aku mengandung 3 bulan! Manusia paling tak kenang budi!, “ akhirinya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Mon, 3 Feb 2020

Netizen Dedah Kisah Sebenar Disebalik Mayat Lelaki Yang Ditemui Di Sebuah Rumah Bersama Sekeping Nota ‘Misteri’

Rupanya ada ‘kisah seram’di sebalik penemuan mayat lelaki di Tg Karang ni..

Featured Tue, 2 Jul 2019

Cantik & langsing bak Kilafairy. Ini rahsianya!

Anda pun boleh jadi sepertinya!

Featured Wed, 13 May 2020
Featured Tue, 27 Nov 2018

Boleh Licinkan Kulit Wajah, Ramai Yang Tak Tahu Apa Itu ‘Acne Diet’

Pemakanan anda sangat berkait rapat dengan pertumbuhan jerawat pada wajah.

Trending Mon, 23 Dec 2019
Trending Thu, 2 Apr 2020
Trending Thu, 15 Aug 2019

Pendaratan Cemas Atas Padang Kerana Burung Tersekat Di Enjin Pesawat

Juruterbang Terpaksa Buat Pendaratan Cemas Atas Padang

Trending Thu, 21 Mar 2019

Mohd Haziq Mohd Tarmizi Disahkan Meninggal Dunia

Salam Takziah buat keluarga Allahyarham

Trending Wed, 29 Nov 2017

We Care Journey Beramal Sambil Membeli-Belah

We Care Journey membantu kanak-kanak menghidap penyakit ‘Spinal Muscular Atrophy’ (SMA) pada anda yang membeli-belah bolehlah beramal sekali

Trending Thu, 26 Nov 2020

| Live TV