Featured By: Yanie Baharom April 8, 2020 @ 2:00pm

Doa isteri mati masa bersalin dan fitnah zuriat sendiri benih milik orang lain. Wanita tempelak bekas suami durjana!

Diceraikan talak tiga ketika hamil, malah dituduh pula mengandung anak orang lain sehingga bekas suami mendoakan kematian isteri ketika bersalin, tentu saja pengalaman hitam ini sukar dipadam dalam sejarah hidup seorang wanita.

Bagaimana seorang lelaki yang dicintai tergamak melemparkan kata-kata sedemikian pada saat isteri sedang menghadiahkan zuriat untuknya. Bukankah ucapan terima kasih dan layanan baik selayaknya diterima mana-mana wanita sekalipun!

Kisah inilah yang terjadi kepada seorang wanita yang menggunakan akaun Twitter @MissErinKayy .

Baca luahan hati ibu tunggal kepada bayi comel ini:

“Masa aku nak bersalin, bekas suami aku doakan aku mati ketika bersalin dan tak mengaku anak yang aku kandungkan itu anak dia. Dia sikit pun tak ambil tahu pasal kandungan.

“Allah Maha Adil. Allah keluarkan anak lelaki aku muka sama macam dia. Sekarang dia menggelabah nak jumpa.

“Menggelabah nak anak aku ber bin kan dia sedangkan sikit pun tak ambik tahu, sikit pun tak tanya khabar.

“Aku dah lama tahan sabar, tahan amarah tapi bila dapat tahu kau doakan aku mati masa bersalinkan anak kau, kau THIAL.

Foto: Twitter

“Cukup dah aku kasi muka dekat manusia tak kenang budi macam kau.

“Aku bersuara kali ni sebab sebelum ni aku tak kisah dah kau nak ceraikan aku talak 3 sekali pun, tapi bila kau kata aku mengandung entah anak siapa, kenapa sekarang kau yang menggelabah nak mengaku ni anak kau?

“Anak aku tak salah lahir ke dunia, salah dia dapat bapak macam kau. Tengok kuasa Allah bagi anak ni keluar muka macam kau sebab apa? Sebab takut kau tak mengaku dia anak kau.

Foto: Twitter

“Kau belajar tinggi, tapi cakap macam orang tak pakai otak. Kesian.

“Kau doakan aku mati masa bersalin, tapi Allah tak makbulkan doa kau. Allah bagi aku panjang umur untuk jaga anak ni sebagai amanah dari-Nya.

“Ingat, jangan sampai suatu hari nanti kau kahwin lagi tapi tak boleh dapat zuriat. Masa tu kau kena kenang balik apa kau dah buat dekat anak kau yang pada awalnya kau hina dia anak orang lain.

“Kau boleh sembang dusta dekat sesiapa pasal aku, tapi kau tengok sendiri, Allah tunjuk satu persatu.

Foto: Twitter

Dulu kau susahkan aku masa mengandung naik turun mahkamah dengan bawak perut sebab kau taknak bagi kerjasama, aku yang kena urus semua.

“Kali ni Allah bagi aku bahagia yang tak terhingga dengan anak aku tanpa kau. Syukur!

“Kau doakanlah aku apa-apa pun, aku sikit pun tak hairan sebab Allah takkan kabulkan doa seorang PENDUSTA & MUNAFIK!, “ tulisnya.

Foto: Twitter

Wanita ini turut memohon maaf kepada pengikut yang membaca luahan hatinya, kerana pemilihan bahasa yang digunakan agak kesat.

Ujarnya lagi dia tidak kisah apapun tanggapan umum terhadapnya, kerana segala rasa sakit dan penghinaan itu dia yang menanggung selama ini.

“Aku dah berlembut hati selama ni layan dia macam tak ada apa jadi, lepas dari dia ceraikan aku talak 3, masa aku mengandung 3 bulan! Manusia paling tak kenang budi!, “ akhirinya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Mon, 14 Jun 2021

Achey Simpan Hasrat Beraksi Di Pentas AJL

Pelawak dan penyanyi, Achey menyimpan hasrat agar suatu hari nanti dia dapat berkaksi di pentas pertandingan nyanyian seperti Anugerah Juara Lagu (AJL). Terkenal dengan lagu Yang Terindah dan Sakit, Achey kini muncul dengan single baru […]

Trending Fri, 29 Jan 2021
Trending Fri, 25 May 2018

小女娃「丰盛茂密头发」全家人都被她的头发萌哭

这名来自澳洲雪梨的「小女娃」Alexis Bartlett刚满6个月大,她从一出生就是大家的焦点,因为她有着一头非常茂盛的秀发,出门在外常常吸引路人的目光。

Featured Tue, 11 May 2021

Foto Menyayat Hati Pemuda Palestin Solat Ketika Serangan Israel Sentuh Hati Ramai

Seluruh dunia kini tertumpu kepada serangan Israel ke atas penduduk Palestin di Masjid Al Aqsa dan kawasan kejiranan  Sheikh Jarrah  Baitul Maqdis  telah mengakibatkan ramai mangsa tercedera. Beberapa foto mulai tular di laman sosial menunjukkan […]

Trending Sun, 27 Oct 2019

Terpaksa Di Bedah Kos Cecah 17k – Mungkin Jangkitan Masa Cukur Bulu Ketiak!

Ingatkan Jerawat Biasa, Ketiak Lelaki Ini Terpaksa Dibedah, Kos Cecah RM17K

Trending Mon, 15 Jun 2020

Pencari Kerja Kini Boleh Mohon PenjanaKerjaya, Bayaran Insentif Bermula 1 Julai

Sedikit info dan berita baik buat mereka yang hilang kerja ketika PKP..

Featured Wed, 29 Apr 2020
Featured Sat, 2 Feb 2019
Trending Wed, 29 Apr 2020
Trending Wed, 13 Feb 2019

This Self-Love Playlist is All You Need for a Good Valentine’s Day Alone

Take care of yourself this V-Day with some good music

| Live TV