Hiburan By: SGMS Enal September 20, 2019 @ 1:26pm

Gemar Selfie Maut Sewaktu Sedang Mandi

Seorang akauntan terkenal dengan gemar berswafoto di dalam tandas maut setelah telefon pintarnya yang sedang dicas terjatuh ketika wanita itu sedang mandi.

Mangsa yang berusia 26 tahun maut ditempat kejadian selepas terkena renjatan elektrik akibat telefonnya yang jatuh ke dalam air.

Mayat mangsa ditemui ibunya beberapa minit kemudian.

Berikutan itu, rakan-rakannya memuat naik gambar mangsa ke laman sosial mereka dengan ucapan takziah.

“Bersemadi dengan tenang.. tidur dengan nyenyak. Awak sentiasa di hati kami. Telefon saya esok dan katakan ini semua mimpi, bukan kebenaran,” kata salah seorang rakannya.

“Awak seorang yang sangat ceria.. tidurlah dengan nyenyak,” kata rakannya yang lain.

Sebelum ini, seorang gadis berusia 15 tahun maut setelah menggunakan telefon yang dicas ketika sedang mandi.

Sumber: The Sun

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 23 Jul 2018

#tontonRaisha2 : Mawar Rashid Tak Berhenti Berlakon Selagi…

Dalam pada itu, Mawar juga bersedia untuk membawakan watak jahat dengan syarat tiada adegan sentuhan.

Events Fri, 21 Jun 2019

洪金宝获颁终身成就奖!第三届《金环奖》入围名单出炉

洪金宝获颁终身成就奖!第三届马来西亚《金环奖》入围影片及五强入围名单出炉。

Hiburan Thu, 9 Jan 2020
Hiburan Tue, 25 Jun 2019

Tawaran Menyanyi Tak Macam Dulu, Zahid Cuba Buat Pelbagai Kerja

Dalam perkembangan lain, Zahid kini tampil sebagai penyanyi kumpulan Overall Band. Jangan putus semangat okay?

Hiburan Tue, 30 Apr 2019

Watak Murad Dalam Kamar Kamariah Buat Fizz Fairuz DiBenci Peminat

Wow! siap ada hashtag #kecammurad lah pula

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Jalan-Jalan Makan Angin Gabung Tiga Produksi, Pamer Tarikan Di Jepun

Kepada korang yang nak tahu tempat-tempat menarik di negara matahari terbit ni bolehlah tengok JJMA nanti ya!

Hiburan Mon, 11 Feb 2019

“Saya Tak Sanggup Dah…”- Nabila Huda Ajak Selebriti Kurangkan Post Gambar Peribadi

Jaga-jaga bila menulis komen, INGAT, banyak mata yang memandang…

Hiburan Tue, 5 Nov 2019

11 Tahun Pegang Status Janda, Yuni Shara Tetap ‘Cool’

Kalau takdir saya bersendiri tanpa pasangan sehingga tua, saya okay…

Hiburan Sat, 5 May 2018

Awas! Awie Keluar Amaran

Boleh jadi itu merupakan agenda untuk menjatuhkan kerjaya muzik Wings. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang kerana kontroversi berkenaan menjejaskan reputasi kumpulan Wings!

Hiburan Tue, 15 Jan 2019

抢不到「大吉」玩偶和周边商品?担心什么~用这方法就好啦!

抢不到「大吉」玩偶和精美的周边商品?担心什么~用着方法就好啦!

| Live TV