Hiburan By: SGMS Faida August 2, 2019 @ 2:40pm

Lepas Bibir, Saiz Badan Nina Iskandar Pula Jadi Sasaran Netizen?

“Kurus salah…gemuk pun salah,” demikian jawab pelakon Nina Iskandar yang ‘rimas’ dengan teguran netizen.

Baru-baru ini, Nina telah memuatnaik sekeping gambar yang menampakkan bentuk badannya sedikit berbeza berbanding sebelum ini.

Menerusi ruangan komen, sebilangan besar peminat menunjukkan pelbagai reaksi berbeza. 

Tidak berdiam diri, pelakon Setelah Cinta Itu Pergi itu menjawab penampilannya kelihatan berbeza kerana ‘kedudukan’.

“Apa korang ni angle je pun. Chill!,” tulisnya.

 
 
 
View this post on Instagram

THANK YOU SINGAPORE! Flying back to Malaysia with a smile. Alhamdulillah! ?

A post shared by Nina Iskandar ?? (@ninaiskandar) on

Sebelum ini, Nina pernah terkait dengan gosip bahawa dia menjalani rawatan kosmetik mengubah bentuk bibir.

Namun begitu, hal ini dinafikan Nina sendiri serta memaklumkan bibir kelihatan berbeza akibat kesan jahitan akibat kemalangan pada November lalu.

Eh…macam-macam betul netizen sekarang ni!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Wed, 30 Jun 2021

Tony Spider Meninggal Dunia

Industri muzik tanah air hari ini dikejutkan dengan berita kehilangan seorang permata seni apabila pemain bass kumpulan muzik terkenal, Tony Spider disahkan telah meninggal dunia pagi tadi. Kehilangan allahyarham disahkan oleh salah seorang anggotan kumpulan […]

Hiburan Thu, 21 Feb 2019

‘Di Saat Aku Susah Nak Makan Pun Tak Lepas…’- Sharnaaz Ahmad Respon Mengenai Rantai Emas

Akui bapa kepada bayi comel Jebat Jayden ini, dia faham tentang hukum dalam agama Islam namun memiliki alasan tersendiri memiliki barang kemas untuk simpanan peribadi. 

Fab Foodies! Mon, 31 Dec 2018

Tanda- Tanda Kolestrol Tinggi Dalam Badan

embentukan kolesterol adalah sebahagian daripada proses yang menyempitkan arteri, yang disebut aterosklerosis, di mana plak membentuk dan menyebabkan sekatan aliran darah.

Hiburan Tue, 2 Jul 2019

‘Tipulah Tak Takut’- Scha Alyahya Komen Isu Penceraian Rakan Selebriti

Pucuk pangkalnya, jodol dan ajal terletak di tangan Tuhan. Namun, sebagai suami isteri, kita harus memainkan peranan masing-masing bagi memastikan rumah tangga terus harmoni dan bahagia.

Hiburan Wed, 13 Nov 2019

Konsert The Legend 40 Tahun Rosli Mohalim Bakal Mengubat Rindu Peminat Sweet Charity

Peminat muzik rock tanahair jangan lupa saksikan konsert tribute Rosli Mohalim ni ok?

Contest Thu, 12 Jul 2018

#xtra好康头 | 精彩剧集享不停 好礼拿到你手软

xtra好康头!让你边看好剧边赢奖,这简直太完美了吧~

Hiburan Thu, 23 Apr 2020
Hiburan Thu, 29 Mar 2018

Bront Palarae Bakal Pindah Ke Jakarta?

Bront memberitahu, dirinya enggan membuat keputusan terburu-buru memandangkan banyak perkara perlu difikirkan sebelum melebarkan sayap ke Jakarta.

| Live TV