Hiburan By: Izzi Farhana April 11, 2023 @ 11:25pm

Sabar Dalam Rumah Tangga, Nabil Ahmad Bersyukur Dikurniakan Isteri yang Memahami

Pelawak terkenal, Nabil Ahmad meluahkan rasa syukur kerana dikurniakan isteri, Nazirah Ayub yang sabar dan memahami dengan kerenahnya.

Menurut Nabil, isterinya merupakan seorang yang penyabar.

“Satu yang saya belajar daripada perkahwinan ini, isteri saya sebenarnya seorang yang sabar dengan saya.

“Kadang bila tengok kawan diuji, saya cakap, bagilah kesabaran kepada isteri aku. Alhamdulillah, isteri saya sangat memahami dan mempunyai sifat penyabar,” katanya.

Berikutan isu pergolakan rumah tangga yang dialami oleh beberapa rakan selebriti yang hangat diperkatakan, Nabil enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

“Memang banyak perkara yang terjadi sekarang, lebih-lebih lagi melibatkan masalah rumah tangga rakan-rakan selebriti tapi saya tak mahu beri komen.

“Saya juga tak boleh nafikan dalam rumah tangga memang ada isu, pasang surutnya, sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi hubungan suami isteri,” ulasnya lagi.

Untuk rekod, Nabil dan isterinya, Nazirah Ayub telah mendirikan rumah tangga pada 2011 dan dikurniakan tiga anak iaitu Naira Miykayla, Layla Medyna dan Mishall Imani.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 22 Sep 2021

Selamat Bersalin, Izreen Azminda & Ude Dapat Baby Boy Lagi

Pelakon Izreen Azminda selamat melahirkan cahaya mata ketiganya semalam. Menerusi hantaran di laman Instagram miliknya, Izreen memaklumkan dia melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur pada jam 9.06 pagi semalam. “Syukur […]

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

SIAPA TEMAN ISTIMEWA “SUPER KIP” MALAYSIA ?

Peminat Justin Bieber ini merupakan anak ketiga dari empat adik beradik yang dua daripadanya memang terlibat secara aktif dengan dunia permotoran. Tapi, kali ni kita bukan nak sembang pasal motoGP ye, kita nak tahu siapa permaisuri hati Encik Keon?

Hiburan Sat, 8 Jun 2019

Oppa K-Pop Nyanyi Lagu Raya, Sedap Ke?

Wow! Oppa pandai nyanyi lagu raya pun dah kira okay kan? Tak Gitu!

Featured Tue, 14 Mar 2023
Featured Thu, 18 May 2023
Hiburan Mon, 26 Nov 2018

等了4年!蔡依林新专辑「名称、风格」曝光

天后Jolin蔡依林能歌善舞稳坐流行音乐歌坛一姐宝座,日前她宣布好消息,即将推出睽违4年的新专辑!

Hiburan Thu, 28 Mar 2019

Mawi Cadang Jual Tiket Filem ‘Tiada Tajuk’ RM1?

Jom ke pawagam berhampiran bermula 4 April ini! Manalah tahu kan dapat peluang beli tiket dengan harga RM1 je.