Featured By: Dharnieya Nur Amelsa November 22, 2022 @ 4:57pm

“Kenapalah Anak Kedua Macam Ni…”- Asyalliee Ahmad

Sudah pasti ramai yang mengenali pempengaruh Asyalliee Ahmad atau lebih mesra disapa Asya yang pernah menjadi bualan ramai selepas mula popular dengan video tular ‘macam cantik je, macam comel je’.

Walaupun kini dirinya sudah bergelar seorang isteri dan ibu kepada tiga orang anak, namun dia masih tetap menjadi tumpuan ramai.

Terbaharu, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik sendiri oleh Asya di laman TikTok yang berjaya meraih perhatian ramai.

Menerusi hantaran tersebut, Asya sedang bercakap dan merakam anak bongsu lelakinya, Hayyan Malique.

Secara tiba-tiba, anak keduanya, Siti Helena Adrianna muncul secara mengejut dari tepi sehingga terlanggar Hayyan.

@asyallieeahmad08Kalau dah namanya ANAK KEDUA♬ original sound – Asyalliee Ahmad ♡

“Kenapalah anak kedua macam ini,” tulis Asya di dalam video tersebut.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet bersetuju perangai sebenar anak kedua memang lasak dan ganas.

“Anak kedua selalu menguji kesabaran. Nak tegur kena ada cara lembut baru jalan. Kalau kau marah lagi dia buat perangai.

“Anak kedua memang extreme ye macam anak saya.

“Pelik-pelik perangai anak no 2 ini… sebab saya macam itu juga.

“Memang perangai menyakitkan hati pastu bila bergaduh adik beradik lain kena mengalah dengan dia kalau tak semua kena ceramah.

Malah, ada juga segelintir yang membandingkan perangai anak kedua dan anak ketiga memandangkan anak ketiga merupakan seorang yang penyabar.

“Dan anak ketiga lah paling penyabar. Tapi kau tunggu nanti dia balas. Hahahaha,” tulis salah seorang netizen.

Setakat artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sebanyak 603,000 tontonan, 71,000 tanda suka dan 338 komen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Thu, 30 Apr 2020
Hiburan Fri, 7 Dec 2018

Che Ta Mengaku Seronok Bila Dapat Melaram

Kami memang suka melawa, qasa seqonok, qasa enjoy qasa puaih tak qasa panaih, tak qasa bersusah payah pun…

Featured Thu, 26 Mar 2020

Dolce & Gabbana lancar himpunan abaya untuk Muslimah

Rekaan jenama antarabangsa dipuji!

Featured Mon, 28 May 2018

Pancing Putera George Dengan Smarties Baru Dia Tersenyum Lebar

Alexi Lubomirski mendedahkan betapa sukarnya pewaris takhta itu untuk senyum dan bagaimana dia akhirnya dapat membuatkan George tersengih dengan cara yang cukup mudah iaitu dengan menyogok George dan lainnya coklat Smarties.

Hiburan Mon, 14 Jan 2019

‘Yang Kaya Itu Tak Semestinya Buat Kau Bahagia’- Perkongsian Shakila Khoriri Curi Perhatian Netizen

Tapi kalau lah Allah nak duga, akan datang dugaan tu. Aku tak kata Fizi tu sebaik manusia. Ada juga nakal dia, aku tahu. Sebab dia LELAKI…

Hiburan Fri, 3 Jan 2020
Hiburan Tue, 21 Aug 2018

Siti Nurhaliza and Datuk K’s first wedding anniversary with Aafiyah

The gorgeous little family looks amazing together.

Trending Fri, 7 Jun 2019

研究:每天午睡1小时!大脑年轻5岁

快告诉老板!研究:每天午睡1小时思维Up,脑再年轻5岁。

| Live TV