Trending Hari Ini By: Aisyah Badrul June 10, 2020 @ 4:24pm

Sekolah Dibuka Semula Bermula 24 Jun

Setelah lebih 3 bulan sekolah ditutup susulan wabak Covid-19, akhirnya sesi persekolahan akan dijalankan semula bermula 24 Jun ini.

Perkara ini dimaklumkan menerusi sidang media yang sedang berlangsung oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) yang disampaikan oleh YB Dr Radzi Jidin berkaitan pembukaan semula sesi persekolahan mengikut garis panduan yang ditetapkan oleh KKM.

Pembukaan sekolah melibatkan kelas-kelas pemeriksaan akan diberi keutamanan seperti SPM, STPM dan STAM.

Namun, tenaga pengajar haruslah memastikan kepatuhan SOP dilakukan ketika sesi persekolahan bermula nanti.

Ikuti info selanjutnya menerusi video di bawah ini.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 26 Mar 2018

Kim Jong Kook Shocks Own Mother By Revealing Dating History

The Running Man member has always kept his lips sealed tight but now he suddenly revealed everything.

Hiburan Sat, 1 Jun 2019

Motor Punya Pasal, Siti Sarah Kecewa Suami Dilabel Dayus!

Netizen pun, agak-agaklah kan bila tengah menulis?

Hiburan Sat, 29 Dec 2018

Kereta Mewah Remuk, Safiey Ilyas Kemalangan Jalan Raya

Semuanya terkawal, hati-hati yeah lepasni…

Hiburan Wed, 1 May 2019

‘Syukur Tak Diberi ‘Nafsu’ Untuk Terus…’- Noh Salleh Mengaku Sudah Cukup!

Kurniaan mencukupi dari segi makan, pakai, sihat dan dapat bernafas sudah cukup…

Events Thu, 12 Apr 2018

Rico Rinaldi Dihentam Kerana Gunakan Neelofa

Menurut Rico pemilihan ini adalah disebabkan oleh imej dan penghijrahan Lofa yang dianggap sangat sesuai dengan jenama tersebut. Bagi Rico, beliau mengakui turut terkena tempias melibatkan isu kontroversi Lofa, sehingga menyebabkan ada beberapa pihak penaja yang telah menarik diri disaat-saat akhir. 

Hiburan Mon, 29 Jul 2019

Jasper Supayah Lega.

Apa yang lega tu?

Hiburan Wed, 14 Feb 2018

‘CINTA PALSU’ MAZUIN HAMZAH?

Mendapat lebih dari 119k tontonan, DS Vida turut memuat naik beberapa keping  gambar lagi yang memperlihatkan wajah putera ketiga Mazuin, Pengiran Khaleed, 23 tahun.

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

| Live TV