Hiburan By: Alexon December 31, 2019 @ 4:30pm

《叶问4:完结篇》上映10天蝉联票房冠军宝座!

黄金组合导演叶伟信、动作指导袁和平、监制黄百鸣及「宇宙最强」甄子丹联手打造的2019巨制电影《叶问4:完结篇》冲出中文电影票房纪录,连续10天荣获大马票房冠军再创新纪录!

叶问4 马来西亚 中文电影 票房纪录 冠军宝座

(图/Ram Entertainment)

深受大家爱戴的《叶问4:完结篇》在短短10天内,持续的获得了好评成为年度话题性中文电影;作为叶问系列最后一部,许多影迷心中都有百般的不舍,且经典台词「我要打十个」已深深烙入了每一位的心中。

 

最热娱乐焦点、最新艺人动态,守着八度空间中文娱乐新闻《八八六十事》[点击观赏]

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 2 Nov 2018

Afgan Kecewa Dengan Kekasih?

Haa, jangan kecewa lagi sama Mbak Rossa ya Gan?

Contest Sat, 26 Oct 2019

用「XTRA优惠码」以更低价格购买BTS限量版礼盒!

一扣再扣!只要用「XTRA优惠码」就能以更低价格,在Superdeals购买到BTS限量版礼盒!

Hiburan Sun, 9 Dec 2018

Betul Ke Pasya Dan Zaim ‘Anak Emas’ Mentor 7?

Betul lah, min rasa pun pasya dan zaim asyik dapat lagu yang sesuai dengan vokal diorang je kan?

Events Sat, 9 Jun 2018

Festival Anggun Life Himpun Selebriti Paling Ramai!

Nak tahu meriah tak meriah Anggun Life kali ini? Kenalah baca artikel yang kami dah sediakan!

Featured Wed, 16 Nov 2022

Buat Trend ‘Jealous? You Don’t Even Exist To Me’ Di TikTok, Ramai Terhibur Lihat Gelagat Ain Edruce & Suami

Sudah pasti ramai yang mengetahui, pengacara dan pelakon Ain Edruce sering kali mengusik suaminya, Amirul Hafiz sehingga berjaya meraih perhatian ramai di media sosial. Terbaharu, perkongsian Ain di TikTok miliknya sekali lagi mencuri tumpuan warganet

Hiburan Sat, 11 Aug 2018

Naik Angin Di Twitter, Pelakon Filem Pulang Minta Maaf

Individu berkenaan tiba-tiba menyentuh mengenai otot (biceps) dan jambang yang jelas tidak ada kaitan dengan lakonan saya dalam filem Pulang. Hurm… siapa yang tak naik angin kan?

Hiburan Mon, 30 Dec 2019
Featured Mon, 13 Jun 2022
Hiburan Tue, 26 Jun 2018

Baru Kenal Tiga Bulan, Baim Wong Nekad Lamar Kekasih!

Pelakon kacak ini tidak menunggu waktu lama untuk menyunting Paula Verhoeven. Selamat Pengantin Baru, Baim dan pasangan. Memang cantik bakal isteri Baim, tahniah!

Events Wed, 12 Dec 2018

Check Out What Went Down Over the First Week of Heineken Live Your Music!

Don’t miss out on this week’s events either.

| Live TV